MH 💐

MH 💐 Follow

http://sayat.me/iqaarazip

1,944 Followers  855 Follow

Share Share Share

😘
Forever love 😘
Jumpa kenalan lama sat hihihi..
Tinggi bahu along dah adik along sorang ni, takpe biar adik-ll along semua tinggi-ll nanti iols nampak mcm adik-ll 😂😂 harini baru lah dapat keluar dari ceruk.. syukurr terima kasih aunty rita @eytasalleh_18 & aunty chik @zaranohflowerss sebab jemput datang rumah 😘😘 *sambil menunggu gambar kat whatsapp*

#rendangayamtadisedap
#sambaludangpetaiterbaik
#barunakberopenhouse
melayan mama n angah tengok baju...kita dah tak kuasa nak beli sbb haritu dah beli 😂 datang sini niat pun sbb nak beli barang rumah & tealive 😋 moga hati ni tabah lalu sebelah sasa..
uols raya naik bape kg?

#beratbadandahnaikweh
#kenastartjoggbalik #pakaihitamnampakkurus #ilusigambar
Selalu tengok orang je naik bukit, harini kita cuba naik.. dah sampai atas tu rasa macam tak nak turun sebab best kena angin..
Jogging lah kita harini
nyummm 😋
sejam setengah nak fikir caption apa... gambar sebelum nak makan asam pedas 😊
pergi muar wajib pekena asam pedas 😊
Squeeze~~ Mat ri raya

#teamrayamuar #muardistrict #gemokkenasorokperut #senyumsampaitelinga #rayanakmakantartnenasje