MIEZA SUHAINI

MIEZA SUHAINI Follow

👸 Blogger Malaysia
💌 kekapas@gmail.com
👢 Lifestyle▪Event▪Books▪Review
⛔#Kbba9 ⛔#VSCoUser

http://www.kanvasdakwat.blogspot.my/

9,170 Followers  1,333 Follow

Share Share Share

Morning view.
Doakan selamat pergi dan pulang.
Lunch apa nanti ? Tak tahu? Singgah #highTasteKitchen , boleh rasa #barangMangga sekali. Dekat JB dah viral. Korang memang kena rasa sekali weyh. Bila lagi nak rasa benda viral kan? 😚
_

#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #vscocam #vsco #vscouser #vscocam_my #vscomalaysia #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #bloggerlife
_

#BarangMangga #lekitdok #manggaketagih #manggaviral #hightastekitchen
#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #igersmy #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #igersselangor #instagrammer
_

#gigmalaysia  #eventmalaysia #malaysiaevent #gig #hardcore #indie #music #vintage
Selamat Pagi. Hari ni macam biasa lah. #barangMangga dan #highTasteKitchen beroperasi dari pukul 12pm sampai 6pm je. Kalau tiba2 tekak nak rasa pasta macam rasa meh datang Batu 3, Shah Alam. Ada abam hensem layan korang. 
_

#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #vscocam #vsco #vscouser #vscocam_my #vscomalaysia #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #bloggerlife
_

#BarangMangga #lekitdok #manggaketagih #manggaviral #hightastekitchen
Panas - panas macam ni, dapat #barangMangga pun sedap weyh. Asyikkk ⛄Lokasi : Berdekatan Petronas Persiaran Jubli Perak Seksyen 22 (Kg. Kebun Bunga, Batu 3)
_

#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #vscocam #vsco #vscouser #vscocam_my #vscomalaysia #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #bloggerlife
_

#BarangMangga #lekitdok #manggaketagih #manggaviral
#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #igersmy #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #igersselangor #instagrammer
_

#gigmalaysia  #eventmalaysia #malaysiaevent #gig #hardcore #indie #music #vintage #gigdiipoh #patriots #sekumpulanoranggila #blackwounds #servants #plvindre #influx
Morning,
Breakfast 🍞
_

#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #vscocam #vsco #vscouser #vscocam_my #vscomalaysia #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #bloggerlife 
_

#zine #gelorapejalankaki
Bangunan - bangunan pun suatu hari berdiri di sini
Saat kita terjaga dari mimpi panjang
Merintangi cahaya keilahian dan jati diri
Menembus kesedaran sepanjang jalan menuju pulang - JendelaSastra
_

#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #vscocam #vsco #vscouser #vscocam_my #vscomalaysia #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #bloggerlife #puisi
_

#KBBA9xLWOT #lostworldoftambun #kembaraKBBA9 #kembaracosmoderm #cosmoderm #vitaminecosmoderm #travelwithcosmoderm #yeosmalaysia
4 blogger dari #kelabbloggerbenashaari akan serbu Royal Belum Rainforest Resort hujung minggu ini..
_

Macam-macam aktiviti yang dorang akan buat termasuklah meneroka Royal Belum, ke perkampungan orang asli dan air terjun Sungai Rurok.
_

Jangan lupa follow instagram @kelabbloggerbenashaari untuk tengok aktiviti dorang dekat sana
_

#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #vscocam #vsco #vscouser #vscocam_my #vscomalaysia #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #bloggerlife 
_

#kembaraKBBA9 #cosmoderm #RoyalBelum #BelumRainForest #kembaraCosmoderm
Tak umppp. 2 bintang dari 5. Kbye
__

#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #vscocam #vsco #vscouser #vscocam_my #vscomalaysia #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #bloggerlife #puisi
_

#nescafeblackice
Terkadang aku mengenang
Sesuatu yang hilang
Takkan mungkin kan kembali pulang.

Marilah
Mari dengarkan
Puisi tenang
Ku dendang
Buat kau sayang
Agar hilang resah jiwa
Yang melayang - layang.

Aku ini cuma manusia
Yang selalu sendiri
Tidak ada cinta apatah lagi rasa
Yang tinggal cuma dendam berbaki
Mungkinlah kalau kau tiba
Kau tetap menanti
Aku akan cuba percaya
Masih wujud cinta hakiki
Untuk diri yang serba tiada. 
MiezaS
_

#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #vscocam #vsco #vscouser #vscocam_my #vscomalaysia #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #bloggerlife #puisi
_

#KBBA9xLWOT #lostworldoftambun #kembaraKBBA9 #kembaracosmoderm #cosmoderm #vitaminecosmoderm #travelwithcosmoderm #yeosmalaysia
#miezasuhaini #kanvasdakwat #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #igersmy #lifestyleblogger #beautyblogger #likeforlike #malaysianblogger #instagram #instabeauty #instalife #igersselangor #instagrammer
_

#gigmalaysia  #eventmalaysia #malaysiaevent #gig #hardcore #indie #music #vintage #music #subculture #garypowell #tokokilatband #fatimguzel #jaggfuzzbeats #goldenmammoth #fredperrymy #fredperryculture