Nor Addeyla

Nor Addeyla Follow

💄Freelance MUA & Beauty Consultant of Mary Kay
Student of Zem zjs
📷Freelance Muslimah Model
📞Contact 0173243884

1,596 Followers  1,901 Follow

Share Share Share

Mommy kena kuat ye..time2 ni sepatutnye dah tido lena dengan adam. Tapi hari ni kena balut buku sekolah dia. Baru siap jahit baju customer. So sekarang time membalut pulak..
#sleepymommy
Boleh ke boleh???
Mommy's first time rock climbing.. Really had the fun yesterday.. macam tak percaya je mommy boleh sampai atas.
Hehehehe ringan kot, terbang pun boleh..
I got this one for you adam 😂😂😂
First time ever in red lipstick..😗😗😗
Budak tengah tu kejap lagi nak balik sabah dah..😔😔😔
Tinggalkan kami 3 orang..
Alhamdulillah..it almost 2 weeks we spend time together. 
I'm really grateful to have them as my friend during this time.
Be there when you need them and you know that you can count on them..
Ya Allah..kau jagakan mereka dan jagakan hubungan persahabatan ini sehingga ke akhirnya.

Love you gais
#chealsie
#tyra
#zira
#mai
Sampai hati dia tak nak tunjuk muka kat mommy..😭😭😭
Lupa nak ambil bantal busuk adam buat teman mommy kat sini..sempat rembat baju sehelai je..😭😭😭
Baru 10 minit dah rindu..
Adam buat playdoh pakai tepung.. cuit hujung jari je..