Bank Pekao S.A.

Bank Pekao S.A. Follow

707 Followers  71 Follow

Share Share Share

W Albani dojechaliśmy do miasta Kruje, które posiada piękną panoramę. Zdecydowaliśmy spontanicznie odwiedzić szczyt niedokończonej jeszcze budowy. Widok - bezcenny 😍 Wejście nas kosztowało 5€ - napiwek dla parkingowego, który nas tam wprowadził 😄🙌🏻 Przy okazji zrobiliśmy sesje mojej czerwonej karcie wielowalutowej 📸 #kartawielowalutowa
#Travelgramer #Travel #Travelblogger #Travelgram #travelphotography #dreamjob #instatravel
Bardzo lubię eksperymentować światłem 🎨 dzięki małemu statywowi, który kupiłem za swoje oszczędności travelgramera, mogłem pobawić się trochę długą ekspozycją 😄 #trikitravelgramera 6 @marcinkvcinski #Louvre #longexposure #Paris
@gianluigi.quinzi w wywiadzie dla @bankpekaosa na @pekaoszczecinopen niesamowita energia, kibicujemy 🎾💪
Louvre! Piękny Pałac zachwycający nie tylko swoim wnętrzem ale i ilością pięknych dzieł sztuki 🎨 To, co na szczęście udało nam się ominąć wchodząc do muzeum to kolejka, która ciągnęła się przez całą strefę komercyjną tego miejsca (czyli około 4h stania!) Wcześniej zrobiliśmy rezerwacje (płacąc oczywiście w euro z konta walutowego) i weszliśmy totalnie bez kolejki z grupą oraz przewodniczką. 3 godziny zwiedzania, a i tak czujemy, że poznaliśmy tylko kilka procent tego co ma to miejsce do zaoferowania, ale i tak było warto! #trikitravelgramera 5 @marcinkvcinski #Louvre #Paris
Jednym z moich marzeń był lot helikopterem nad dużym miastem. Stało się! Piękny Paryż z lotu ptaka na długo zapadnie w mojej pamięci 😄  Na moim koncie przekorzystnym niestety nie było wystarczającej ilości środków na bilet, ale przy użyciu aplikacji Peopay, w dosłownie chwileczkę przesłałem sobie (prawie całe 😆) oszczędności na konto walutowe w euro i polecieliśmy! Warto było 🙈🚁 #bucketlist ✅ #trikitravelgramera 4 #peopay @marcinkvcinski #Paryż
Turcja ma wiele pięknych miejsc, które często dzielą duże odległości - oprócz książki, kompana do rozmowy albo poduszki warto zabrać ze sobą drobne! Mogą się przydać w płatnej toalecie na stacji albo przy spotkaniu wielbłąda bez terminala 🐪 ja dodatkowo korzystając z konta walutowego w dolarach, wypłaciłem liry po najlepszym dostępnym kursie i obyło się bez szukania kantorów 💸💷💴 #kontoprzekorzystne #kontowalutowe  #trikitravelgramera 3 @marcinkvcinski #Turcja
Pomimo tego, że w Istambule można płacić kartą w taksówkach 🚕, sprawdzajcie czy przypadkiem spacer nie będzie szybszym sposobem poruszania się po starych dzielnicach stolicy Turcji, z Hagi Sofii do Bazaru Egipskiego to jedynie 15 minut drogi!🚶🏼‍♂️Po za tym UWAŻAJCIE, żeby zbytnio za taxi nie przepłacić! Pierwszy taksówkarz, zaproponował, że podwiezie nas do hotelu za 170 lirów - ”traffic”, drugi za 120, a trzeciemu powiedzieliśmy, że mamy tylko 60 i za tyle pojechaliśmy. Najbezpieczniej jest zamówić taxi z Hotelu - wtedy włączają taksometry i przejeżdzają tylko zahaczając o pobliskie dzielnice 😂 #trikitravelgramera 2 @marcinkucinski #Turcja
Hej! Tu Marcin i rozpocznę tutaj mini serie stworzoną z moich przygód z krajów jakie dotychczas odwiedziłem! 🙌🏻 W Turcji odwiedziliśmy Hierapolis - starożytne miasto przy którym wytworzyły się wapienne jeziorka 💦 Wraz z Kevinem wpadliśmy na pomysł zapłacenia kartą za elektrycznych skuter [25euro 👉🏻 190try], który oprócz tego, że osiągał niesamowite prędkości 😂 to pozwolił nam zwiedzić dużo więcej oraz znaleźć puste miejsca na zdjęcie! Zaprzyjaźniłem się nawet z lokalną papugą 😆 #trikitravelgramera 1 @marcinkucinski #Turcja
Marcin zakończył podróż po pięknej Turcji, więc czas na jego kolejną przygodę! Tym razem 🇫🇷! #Travelgramer
Nasza flaga na szczycie K2 czyli 8611m n.p.m. a wszystko to zasługa @andrzejbargiel 🙌❤️i jego dzielnej ekipy. Dziękujemy!
Zjechał! Pierwszy człowiek na świecie, który zjechał na nartach z K2.🙌💪🏔️🎿⛷️ @andrzejbargiel tak się tworzy historię!!! razem z @bartek_bargiel i @marekogien! GRATULACJE 🎉🎉🎉🎉
Szczyt K2 zdobyty przez @andrzejbargiel 💪🏔️ w obozie @bartek_bargiel razem z ekipą nieocenione wsparcie w wyprawie 👍❤️⛷️czekamy na historyczny zjazd 🤞