EnjoyTheTravelPL

EnjoyTheTravelPL Follow

Góry i podróże - to właśnie nas kręci. Według nas życie jest za krótkie żeby siedzieć w miejscu! Hell yeah! 🌍😜⛰🥾

134 Followers  74 Follow

Share Share Share

Wracałem dziś do domu, trochę inna trasa niż zawsze. Wybrałem mniej uczęszczany wariant żeby ominąć korki. Kiedy skręciłem w boczną wiejska drogę, zobaczyłem taki obrazek. Od razu się zatrzymałem żeby zrobić zdjęcie, na którym znalazł się także nieoczekiwanie bocian. Przeleciał mi tuż nad głowa kiedy wysiadałam z auta.
Najlepsze jest to, że zdjęcia zrobiłem raptem 25 kilometrów od Warszawy. Puszcza Kampinoska jest niesamowita! 🇵🇱🌾 #puszczakampinoska #poland #polska #podrozemaleiduze #podroze
Jest to jedno z niewielu miejsc, w które wracam w każde wakacje. Ma swój niepowtarzalny klimat. Tam czas biegnie inaczej... Opis tej miejscówki wjechał na bloga, także jeśli marzy Wam się ognisko nad jeziorem i spanie w namiocie to polecamy! 🇵🇱🏕🌊🔥 #wakacje #wakacje2019 #podnamiotem #namiot #camping #ognisko #jezioro #warmiaimazury #polska #poland #podróże
Tym razem górskie szlaki zostały zamienione na warmińsko-mazurskie klimaty! Opis miejscówki na pewno znajdzie się na blogu. A tymczasem odpoczynek i regeneracja czyli podstawa przed kolejnymi wyzwaniami z Korony, a te... w sumie to sami nie wiemy kiedy 🇵🇱🌊☀️#jezioro #swaderki #jezioromaróz #warmiaimazury #warmia #mazury #podróże #polska
Była czwarta rano kiedy zadzwoniły nasze budziki. Trochę leniwie ale jednak podnieśliśmy się z łóżek. Tego dnia mieliśmy do zrealizowania dwa cele. Pierwszym z nich było zdobycie Babiej Góry. O 4:20 byliśmy już w samochodzie i rozpoczęliśmy naszą misję numer 6. Jak wyglądało zdobycie szczytu przeczytacie na naszym blogu! 🥾⛰👑 #koronagorpolski #babiagora #babiagóra #trekking #gory #babiagoranationalpark #podróże #mountains
Po powrocie z wyprawy na trzy szczyty z Korony Gór Polski, długo nie zagrzałem miejsca w domu. Kolejna podróż to wyjazd na trzy dni do Rumunii. Niestety Bukareszt nie jest najpiękniejszym miastem w Europie, ale ma kilka miejsc wartych odwiedzenia. Jednym z nich jest Pałac Parlamentu, który jest jednym z największych budynków na świcie i jednocześnie największa atrakcja turystyczna stolicy Rumunii. 🇷🇴🏢🧐 #rumunia #romania #bukareszt #bucharest #podróże #podróżemałeiduże #blogpodrozniczy #travelblog #podróżnik #palacparlamentu #palatulparlamentului
Jezioro Żywieckie i Babia Góra. Taki widok czekał na nas po zdobyciu Skrzycznego. #skrzyczne #beskidslaski #gory #mountains #koronagorpolski #jeziorozywieckie #babiagora #viewfromthetop #trekking ⛰🇵🇱🥾
W drodze na Skrzyczne! Szlak zielony. 🥾⛰🇵🇱 #gory #mountains #trekking #naszlaku #widok #view
Misja numer 6 zakończona pełnym sukcesem! Babia Góra zdobyta. 6/28 ⛰🥾🇵🇱 #koronagorpolski #koronagórpolski #gory #góry #mountains #trekking #babiagora #podróże #hiking
Park Narodowy Killarney to najpiękniejszy park narodowy w Irlandii. Można tam znaleźć chociażby takie widoki. Więcej miejsc, zdjęć i opisy znajdziecie w tekście na blogu. Zapraszamy! 🇮🇪🍀😀 #irlandia #killarney #killarneynationalpark #greenireland #podróże #podroze #podroz #podróżnik
Wiecie jakie, naszym zdaniem, osiem rzeczy należy zrobić w Irlandii? Pinta Guinnessa to tylko jedna z nich. Pozostałe siedem znajdziecie na blogu 🇮🇪🍀🔝 #irlandia #guinness #podróże #podrozemaleiduze
Carrantuohill to najwyższy szczyt Irlandii, liczy 1039 m.n.p.m. Pomimo, ze nie powala wysokością jest bardzo niebezpieczny. Co rok zdarzają się tam wypadki śmiertelne. Na bloga wjechał właśnie tekst z opisem szlaku. Zapraszamy 🇮🇪🥾⛰ #carrantuohill #irlandia #trekking #gory #podróże #mountains
Klify Moheru to absolutny numer jeden jeśli chodzi o najpopularniejsze miejsca turystyczne w Irlandii. Jednak nie ma się czemu dziwić jeśli roztaczają się z nich takie widoki! 🤩🇮🇪🍀 #irlandia #podróże #klify #klifymoheru #mohercliffs #podróże #podrozemaleiduze #widok #cliffsofmoher