Fiza Rahman

Fiza Rahman Follow

Mom of 4 kids
Blogger
Personal | Parenting | Lifestyle | Review
๐Ÿ“ฉafizahrahman@gmail.com

http://www.fizarahman.com/

4,239 Followers  2,530 Follow

Share Share Share

Ni nak bagitahu, untuk mereka yang dalam perancangan untuk membina rumah atau nak ubahsuai rumah di Perlis, Kedah atau Penang, boleh dapatkah perkhidmatan dengan Dons Builder. Didaftarkan atas namaย Dons Builder Resources (002860877-A), merupakan kontraktor binaan yang berdaftar denganย CIDB khusus di dalam kerja-kerja binaan seperti mengubahsuai rumah, bina rumah di atas tanah sendiri, tambahan rumah dan juga lukisan pelan. Info seperti dibawah ๐Ÿ‘‡
.

Website: https://www.donsbuilder.com
Instagram: @donsbuilder
FB Page: Kontraktor Bina Rumah Dan Renovasi Kedah Perlis Penang
๐Ÿฃ Address: Sebelah Lebuhraya Utara Selatan, Jalan Datuk Kumbar, 05300 Alor Setar, Kedah Darul Aman
๐Ÿ“จ Email: admin@donsbuilder.com
๐Ÿ“ฑ Phone: +6017-5828538 (En. Rizal)
.

Boleh baca lebih lanjut di ๐Ÿ‘‡
http://www.fizarahman.com/2019/01/perkhidmatan-ubahsuai-rumah-dan-bina-rumah-di-kedah-perlis-penang.html?m=1
.

#donsbuilder #kontraktor #kontraktorberdaftar #kontraktorkedahperlispenang #ubahsuairumah #binarumah
'Qaseh... Qaseh... Qaseh... Qaseh... Qaseh... Nak pergi mana' ๐Ÿ‘ฆ
.

Amboi.. Amboi.. Amboi.. Umur belum masuk 3 tahun. Sunat pon tak lagi dah pandai panggil anak dara orang dekat blok sebelah yer. Biasa dia ni ๐Ÿ˜„
.

#Blogger #ParentingBlogger #LifestyleBlogger #PartTimeBlogger #BloggerMalaysia #MyKids
#myson #imanharraz #leapyearbaby #leapyearbaby #page7of365pages #weekend #followforfollow #likeforlike #like4likes #tagforlike #followback #followforfollowback #followme #igers #igersmalaysia
Dalam banyak-banyak #10yearschallenge, ini paling rare... Kahkahkah... Mohon terasa. Ini lah dia lambang pengorbanan seorang 'IBU'. You are an AMAZING Mom. You are not alone ๐Ÿ’ช๐Ÿ’‹๐Ÿ˜„
.

#breastfeeding #breastfeedingmom #breastfeedingchallenge #ilovebreastfeeding
This training will benefit those in charge of the ISO 9001:2015 Quality Management System or their deputies. Intensive coaching will be provided on how to effectively close CARs, NCRs, Management Review Minutes , Risk , Assesment , Action plan for Quality Objectives , Knowledge Management, Interested Parties Log and Internal Audit Skills. Register early to participate or call us for details such as group discounts, etc.
.

http://www.icscer.com/
.

#iso9001 #iso #training #service #certificatebody #corporatetraining #GoShareLah #ad
Amboiii... Umur baru 3 tahun dah berlagak macam tahu memandu kereta. Tahu lah lahir dalam kereta. Nak masuk kereta pon tak lepas tu haa. Badan mokmok sangat ๐Ÿ˜„๐Ÿ‘ฆ๐Ÿš˜
.

#Blogger #ParentingBlogger #LifestyleBlogger #PartTimeBlogger #BloggerMalaysia #MyKids
#myson #imanharraz #leapyearbaby #leapyearbaby #page7of365pages #weekend #followforfollow #likeforlike #like4likes #tagforlike #followback #followforfollowback #followme #igers #igersmalaysia
Sambung cerita semalam ๐Ÿ˜„
.

Biasalah... Anak Darjah 1 kan. Kena lah tunggu sampai masuk kelas. Selesai semua sampai pukul 5. Kelas dekat tingkat 3 pulak tu. Time rehat... Ajar dia nak beli macam mana. So far semua ok. Nangis pon tak. Hari kedua ni dah start naik van sekolah. Abah tolong pantau ๐Ÿ˜
.

Tak ambil transit pon. Van hantar terus dekat rumah sebab kakak ada boleh tolong jaga adik. Siap-siap & makan dekat rumah. Nanti van ambil pergi sekolah. Alhamdulillah.. Anak-anak dah boleh berdikari dan boleh urus diri sendiri ๐Ÿ˜˜
.

Page 3 of 365 pages
.

BackToSchool #BackToSchool2019 #MeMyselfnI #mykids #kimiqahirahqhalif #Blogger #ParentingBlogger #LifestyleBlogger #BloggerMalaysia #followforfollow #likeforlike #like4likes #tagforlike #followback #followme #igers #igersmalaysia
Muka budak-budak excited nak pergi sekolah. Alhamdulillah... Lancar pagi ni. Bangun pagi pon senang & masing-maaing tak buat perangai. Harap berkekalan untuk hari-hari yang seterusnya yer anak-anak ๐Ÿ˜˜
.

Harini spam gambar anak saja lah. Anak masuk Tahun 1 kan ๐Ÿ˜„
.

Page 2 of 365 pages
.

#BackToSchool #BackToSchool2019 #MeMyselfnI #mykids #kimiqahirahqhalif #Blogger #ParentingBlogger #LifestyleBlogger #BloggerMalaysia 
#followforfollow #likeforlike #like4likes #tagforlike #followback #followme #igers #igersmalaysia
Back to normal routine. Esok pagi bermulalah suasana hiruk pikuk dipagi hari. Sorang Tahun 6, sorang Tahun 3 dan sorang lagi Tahun 1. Bertambah juga baju untyk digosok. Kecuali baju #imanhakimi sebab dia dah pandai gosok baju sendiri ๐Ÿ˜Š
.

Semoga dipermudahkan urusan kita untuk hari pertama persekolahan esok. Harap budak Tahun 1 si #imanqhalif tak nangis hendaknya ๐Ÿ˜
.

Page 1 of 365 pages
.

#BackToSchool #BackToSchool2019
Today is the last day of a 365 page book. Tomorrow is the 1st blank page of a 365 page book. Tulis yang baik-baik. Sebut yang baik-baik. Minta yang baik-baik. InsyaAllah semoga yang datang nanti semua yang baik-baik ๐Ÿ˜Š
. 
My #2018bestnine. Thanks to you all for the likes. Happy New Year.. Selamat Tahun Baru 2019 ๐ŸŽ‡๐ŸŽ†๐ŸŽ‰
.

#bestnine2018 #2018bestnine #happynewyear #Blogger #ParentingBlogger #LifestyleBlogger #BloggerMalaysia #followforfollow #likeforlike #like4likes #tagforlike #followback #followme #igers #igersmalaysia
This is recommended one and now they have promotion discount to grab! .

Best and awesome taste, by Karnivormalaya Bukit Jelutong Shah Alam
.

Promo for smoked wagyu 20% and steak angus 10% until 1st of January 2019
.

They not only server smoked beef, but also plenty of delicious menu, pasta, lamb rosemary and etc
.

Where to find them? .

No. J-G-95, Courtyard Plaza Jelutong, 5C, Persiaran Gerbang Utama, Bukit Jelutong, 40150 Shah Alam, Selangor (Same building with Jaya Grocer Bukit Jelutong, take lift to level G) Sales (inquiry / booking) : +60109203239
.

http://www.facebook.com/karnivormalaya
.

#karnivormalaya #bangsakarnivor #malaysianbbq #smokedbeefshahalam #lowandslow #steaks #promowagyuandangus
Macam ni lah bila jumpa cermin. Mata tu pandang mana? Nampak sangat tak pandai ambil gambar depan cermin... Hahaha.. Abaikan tompok kat muka tu. Cermin tak berapa nak bersih agaknya. Nasib adik-adik bagi kerjasama masa nak bergambar... Erkkk.. ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„
.

Ada je ni haaa. Lately dah jarang nak update IG. Blog pon dah mula terabai. Rindu dengan blog. Rindu nak menulis. Rindu nak membebel. Agak busy lah lately ๐Ÿ™„๐Ÿ‘ ๐Ÿ‘œ๐Ÿ“๐Ÿ’ป
.

#MeMyselfnI #Blogger #ParentingBlogger #LifestyleBlogger #PartTimeBlogger #BloggerMalaysia #picoftheday #mykids #mylove #followforfollow #likeforlike #like4likes #tagforlike #followback #followforfollowback #followme #igers #igersmalaysia
Seriously, I tasted almost all smoked beef in town, but this one from karnivormalaya is truely osem! Come with 12 sides to choose and they have promo 20% for wagyu and 10% for angus. Come grab quick guys!!
.

svid.cc/gNvLi
.

#karnivormalaya #bangsakarnivor #malaysianbbq #lowandslow #smokedwagyu #angussteak #lambrosemary #100%beefburger #meatexperience