HOMESTAYKESIDANG

HOMESTAYKESIDANG Follow

https://myhomestaykg8.blogspot.com/

1,256 Followers  1,706 Follow

Share Share Share

#homestaymelaka murah dan selesa. Kalau nak booking utk raya, blh booking skg. Jgn tunggu lama2, nanti lama2 #homestay di booking org. Hmsty di bkt katil. Call saya 0179527363
#konvoperdanaipma2019 tahniah kpd fikri dan kpd semua graduan yg ambil diploma thn ini. T.kasih kpd #ipma dan #mara yg bnyk memberi peluang khusus kpd bumiputera utk peluang menymbg pelajaran
#kererasewamelaka #keretasewautem #keretasewa #keretasewamurah Hubungi kami utk kereta sewa murah, mudah dan dipercayai di melaka
Atok dgn cucu jmpa kat konvo kktm picc 24/3/19
Homestay dan kereta sewa di mlk. #Homestaydimlk 4 bilik dan 3 blk air blh tampung ramai tetamu. Lokasi strategik tak jauh dari tmpt tumpuan. Blh call atau wasap saya wwe.wasap.my/+60179527364/kesidang utk menempah
Alhamdulillah, keluarga baru kami
Booking sekarang bila nak ke Melaka nanti hati senang, homestay dah sedia menanti. Wasap je kami di www.wasap.my/+60179527363/homestaykesidang utk menempah #homestaymelaka #homestaymurahmelaka #cuticutimelaka
Jgn lengah2. Call skg kalau nak keta. Lmbt2 x jamin eekk. #keretasewamurah #keretasewamelaka
Booking segera utk raya. Lwt nanti dah x de keta, nak blk kg mcm mana? Kalau dah booking skrng hati senang, blk kg jumpa sedara mara, shbt handai hati pun riang.
www.wasap.my/+60173169879/mafrentalservice
Tmpt baru, tepi jalan besar (lebuh AMJ) patking bnyk dan mudah.
Hg ni sampai 9/5 eekk. Lps tu Wallahhu A'lam
Pohon kurma sdg berputik. Bkn di Arab tapi di melaka