Veronika Z ghetta blog

Veronika Z ghetta blog Follow

Full time psychologist
Occasional journalist & blogger
❤️Food
❤️Natural cosmetics
❤️CZ&SK products
❤️Travelling
DIYchick & party girl. 🎉
Brno, CZ

3,216 Followers  944 Follow

Share Share Share

Mamce jsme letos k narozkam kromě nějakých těch hmotných dárků se ségrou vymyslely soukromý kurz výroby kokedam! Pomohli nám s tím @zuzkacervinkova a @uplotny a bylo to super! 😊 Sir k tomu navaril a vybral vína a každý jsme si odnesli vlastní vyrobenou kokedamu. Nebo 4 kokedamy, jako třeba já 😁 Ať už kokedamu vyrobíte, nebo koupíte, je to každopádně super tip na méně tradiční formu květiny 😊 A na blogu můžete mrknout na článek z loňska na to, jak jsme tátovi k narozkam dali víkend nových dovedností 😊 #kokedamas
Tak jak jste slavili stoleté výročí? Tuhle fotku, jak si pochutnáváme na svíčkové fotila @hladova, která přijela na návštěvu zejména proto, že v Praze nemají kloudnej ramen 😁. Mimochodem, na České u Stopky je svíčková fakt skvělá, chutná mi asi víc jak v Lokálu! Pak jsme se s naší @embassysummer českou skupinou přesunuli na Jakubák, ale strašně pršelo, tak jsme to asi po 40 minutách vzdali, postavili 3 špejle jakožto 3 pilíře demokracie a slavili už v suchu ve 4 pokojích.(Špejle jsme malovaly doma pastelkama jak trubky, přitom byly na místě k rozebrání 😁) Timto zdravime do Kantáče @kool_kamil a hlásíme, že všechny drinky nám chutnaly! 😁 Je krásné, když přátelství vzniklá v rámci mnohdy otravných summer jobs stále drží ❤️🇨🇿
Ramen od Egg and Noodles opet skvělej 👏
#throwbacktuesday
Tohle je 8.G,tedy část naší třídy z gymplu aktuálně 9 let (!!) po maturitě. Na svatbě jsem měla 12 lidí, což je víc než třetina a jsem strašně ráda, že jsme i po tolika letech stále v pravidelném kontaktu. Chodíme si na svatby, na narozeninový oslavy a popíjíme v hospodě. Sice už většinou nechodíme o půlnoci trsat do klubu a nescházíme se v 9 ale v 7,ale i tady ty proměny mají svoje kouzlo! Dokonce jsme dlouho ani neměli žádné oficiální srazy, protože jsme se v dost velké skupině vídali tak často, že nás to nenapadlo ☺️ Co vy a vztahy s kamarádama ze střední? #gymplforever #sirandveronicus2018
Zítra se chystáme na svatbu, tak si zase připomínám tu naši. Kdo byste se chtěli kouknout , tak jsem dala na profil odkaz na náš svatebni klip od úžasných @momentumvideo (přepněte na HD).
Jak jsem psala i ve shrnujícím svatebním článku na blogu, investice do videa nelitujeme ani v nejmenším a jsme z obou variant, z krátké i dlouhé, nadšení ❤️ #sirandveronicus2018 foto : @necomodreho
Hurá! @ramenbrno spustil testovací provoz! Očekávání byla velká a pozor-naplněna! Měli jsme tonkotsu i vege a oboje paráda. Držím palce, ať to frčí! (Zájemci nechť napíšou do directu o link na rezervaci před ofiko otevřením ☺️)
Tak co, jak jste strávili podzimní prodloužený víkend? ☺️ My jsme se Sirem využili náš svatební poukaz v podobě 3 nocí na chalupě kamarádů v západních Čechách u Nechranické přehrady. Je mi 28 a v téhle části Česka jsem byla úplně poprvé! Udělali jsme si výlet i do Německa na Fichtelberg, kam jsme se svezli parní lokomotivou, a pak šli pěšky, samozřejmě si koupili preclík a u Božího daru si zašli na supr jídlo v restauraci Jezírko. V Žatci jsme si dali kafe u Mlsné kozy a šli se vywelnessovat ☺️ Další den nás čekaly Karlovy Vary, který mě nijak nenadchly, ale věřím, že ve dnech festivalu je atmoška lepší. Oplatku s kakaovým krémem nebrat 😁 Kavárna Republic Coffee ale supr a Bagel Lounge velmi slušné bagely. Domů jsme to vzali přes Prahu a návštěvu nejnovějšího Ambiente počinu Kuchyň. Opět skvělej koncept, nakukovaní pod pokličku musí mít rád každej! Bezvadný český jídla, cena za hlavní chody i vzhledem k lokalitě je myslím fér (245),předkrm a dezerty nám ale přišly dost napálený. Nakonec bylo i krásný počasí takže paráda ☺️!
Krásný babí léto je potřeba využít! Výlet z Adamova na Býčí skálu je bezva a kousek před Švýcarnou funguje lesní bar, kde se v potoce chladí pivo a limča, v krabici jsou nějaký dobroty a vy se sami obsloužíte a hodíte podle ceníku peníze do kasičky. Je supr, že takovej koncept může fungovat i v Česku ☺️ Taky je cestou moc hezká jeskyně Jáchymka, do které se dá vlézt dovnitř, nebo po ní teda lozit, ale to jsme pro tentokrát vynechali 😁
Hele, co mám! Včera jsem se na nákupu naštvala, že těch 10 nektarinek fakt musím do toho sáčku dát, protože jinak se na váze všecky rozkutálí, tak jsem sedla ke stroji a šiju si svoje DIY frusacky! Mám starou záclonu z bazaru, jejíž část byla na dekorace na svatbu a milion odstrizku, co schovavam pro případ "cobykdyby" 😁 Tak jsem dokoupila jen šňůrku. Neumím moc počítat, takže ty rozměry zatím ladím, ale ten velkej bude dobrej na chleba a pečivo obecně a ten tenkej podlouhlej byl trochu error, takže možná tak na bezobalovy špagety 😁 Ale udělám si celou kolekci na všecky druhy ovoce, protože se vsadím, že se zase nějak přepočítam 😁
Jo a zvládne to každej, kdo umí rovnej steh a je to hnedka hotový!  #veronikasvadlenka #zerowaste #DIYchick
Tak jsem si myslela, jak si o těch prázdninách odpočinu, ale spíš bych potřebovala ještě na nějakou fakt válecí dovolenou, když jsem došla zpátky do kanclu, tak to bylo, jako bych přišla po víkendu 😁. Přípravný týden u konce, v pondělí už to bude ve  škole zase veselejší, noví malí prvňáčci to snad zvládnou ve zdraví! 😁 Tak vzhůru na školní rok číslo 4!
Jo a kdyby vás zajímalo, co se dělá v přípravném týdnu,tak..dnes jsem odcházela ze školy ve 2 a zdá se mi, že už tam nebyly ani paní uklízečky.. 😁😁 #schoolpsychologist
Days 14 & 15: Poslední den na ostrově jsme zakončili ranním koupáním a anglickou snídaní. Jóó, tenhle snídaňovej výhled mi bude sakra chybět! No a pak už krásná 30 hodinová cesta domů, tak to holt je, když člověk jezdí přes půl světa 😁
Bottle Beach - Tongsala, Koh Phangan: teréňak, Thongsala-Surat Thani přístav: trajekt, přístav-letiště: bus a minivan, Surat Thani-Bangkok: mini letadlo, Bangkok- Vídeň: maxi letadlo, Vídeň-Brno-bus. A jsme doma! Oslavili jsme to vývarem s knedlíčkama a svíčkovou v 1.brněnské čokoládovně, kam jsme se už dlouho chtěli podívat a zrovna nám kápli do noty ideálně českým menu ☺️. Takže teď zpátky do reality! Koho bavily posty z naší cesty, tak pak může kouknout na blog, kde určitě přibudou podrobnější články. Jsme zase o spoustu peněz chudší, ale o mnoho zážitků a ochutnanych jídel bohatší a po navštívení již 6 zemí jihovýchodní Asie můžu tuhle oblast prohlásit za mou nejoblíbenější dovolenkovou destinaci! Tisíceré díky cestovní kanceláři @sirjackal_cz za kompletní naplánování další skvělé cesty! ❤️#honeyLaos #honeyThailand
Days 12 & 13: Vydali jsme se občíhnout na motorce ostrov, kouknout na další pláže a ochutnat místní speciality! Velikost helmy na Honzovu hlavu se sice na celém Koh Phanganu nenašla, ale nakonec to nějak zvládl s hlavou lehce sevřenou 😁 Koukli jsme na Secret beach a Malibu beach, já jsem si doplnila ochutnání všech druhů curry (massaman je můj favorit! ❤️) a Honza si vybral domů 7kilovej hmoždíř a pak celou dobu remcal, že měl vzít větší 🤦.Měli jsme parádní noname polívku, kde konečně bylo chilli jak má být, protože většinou si musíme říkat o extra porci 😁 V městečku Thongsala jsme dokonce objevili i hispsterskou kavárnu s fakt dobrým kafem. Taky jsme skočili na masáž a na pláži se dokonce i spálili. Po propršenym Laosu se nám ani nechce věřit, že v Thajsku je taky pořád období dešťů! #honeyThailandno