iqaarazip

iqaarazip Follow

Hi, raya mana tahun ni?

1,723 Followers  854 Follow

Share Share Share

Macam mana geng raya tahun ni? Banyak dpt duit raya tak hihi ni gambar first raya

Gambar lain tunggu awak jelah hihihi

#teamrayaKL
#teamrayamerah
😃
🍃
#tb
Hah dengar tu, budak kecik pun tahu tau 😂

Tak syok kan dah beli makanan tapi tak makan lepastu buang tong sampah dah kurang pahala puasa

So jangan membazir di bulan puasa tau

#ramdhandatanglagi
#puasasebulan
#janganpontengpuasa
Tak nak beli 2 kita ada yang campur-campur jugakk.. mai dekat mai rapat cepat whatsapp kita sekarang di #01112235753

Nak raya dah ni tak nak cantik-cantik ke 😊
PROMO SEQY DATANG LAGI!!! Setahun sekali aje baru nk dapat harga promo ! 
Harga "kasih sayang"kita beri kat uols. 
Cuba tgk betol2 ada barang baru uolsss... Ape tuuu.... Whatsapp #01112235753 sekarang

#promoramadhanseqy #SEQYPROMO #seqybeauty
Last day before puasa kan.. hihi 😊
Sama tak muka kita 😊
Terjebak juga ni.... #jangankecamsis
#siscuba
#skincareterbaikabadini
#linetenetslowsmlm
#taklepasnakposvideo

Regrann from @sepetnoh - "Bila bunyi bersatu ........." Pulangkan....kecantikkan ku.. Saksikan video budget dari pelakon yang juga budget hebat. 
Jangan lupa dapatkan hair and face towel dari Seqy Beauty. 
Contact 011-21076726.

#hairfacetowelseqy
#towelseqy
#belidengabskincaredapathargadiskaun - #regrann
fuhhhh yg kat tengah-ll tu tomyam terliur wehh
#seqyfitactivity #seqyxdistrict21 #seqyactivities2018wave3