jannahbyshaklee

jannahbyshaklee Follow

🌼Pakar kesihatan anda
🌼Tips kecantikan dari shaklee
🌼Promo MAY 2019
🍇Promo vivix
👶Set Berpantang
💃Set kurus
👱Set Cantik
Www.wasap.my/+601744938

http://jannahrofei.com/

795 Followers  1,570 Follow

Share Share Share

Kenapa perlu Vitamin C? Kerana Badan kita tak mampu hasilkan vitamin C. - Vitamin C berfungsi untuk menguatkan imun, yang mana sistem imun yang lemah adalah punca kepada anda sering jatuh sakit sama ada demam selsema, batuk, atau apa - apa jangkitan kuman. - Vitamin C mampu mengatasi masalah jerawat yang serius sekaligus mampu menghilangkan kesan parut hitam akibat jerawat. - Vitamin C mampu atasi masalah alergi yang menyebabkan masalah resdung. - Vitamin C juga boleh dijadikan masker muka untuk atasi masalah kulit seperti masalah kulit terlalu berminyak, kulit berjerawat. - Vitamin C juga boleh mencantikkan kulit anda dengan merangsang penghasilan kolagen kerana faktor peningkatan usia menyebabkan kolagen kurang elastik dan kulit akan mengendur. Pengambilan Vitamin C yang konsisten akan memberi kesan yang anda kehendaki.

www.wasap.my/60174493884/vitc
📲017-4493884
#shakleekulim
#shakleekedah
#shakleepenang
#shakleeonline
#shakleeMalaysia
#posseluruhMalaysia
#Codshaklee
#pengedarshakleeaktifkedah #penang #ShakleePenang #shakleekedah #shakleeusm
Hampa tau kan,anggur makanan sunnah?
Dalam vivix pon ada makanan sunnah
Anggur Muscadine yang mengandungi 20 pasang kromosom dari anggur biasa💞

Bulan ni promosi #vivix
Mai la amalkan tonik best ni
Nak gtau bukan setakat best
Tapi hebat..jangan marah no😁😁😍
Sebab yang PERNAH consume je tau khasiat dia
So kami hat pernah ni nak share kebaikan.. Sayangkan kesihatan ampa?
Wasap jannah 
Www.wasap.my/60174493884/vivix
#shakleekedah #shakleeperak #shakleepenang #shakleeutara #shakleeonline #shakleelunas #shakleebaling #shakleehitech #shakleepadangserai #shakleejuru #shakleejawi #shakleeusm #shakleeuitm #shaklee #politeknik #promovivix #antioksidan #jantungsihat #shahalam #kualalumpurniaga
#shakleeperlis #shakleemalaysia #tonikajaib #tonikajaibshaklee #testimonivivix
#vivixpromo #vivix #vivixshakleemurah #vivixbrunei
With adik a.k.a business partner❤
Selamat hari raya semua
Selagi tak abis hari raya
Setiap hari Jannah akan ucapkan❤

Mesti penat lenguh kaki drive
Lenguh tangan berselfie..opss..bersalam😁
Untuk shakleean pasti akan ambil #ostematrix
Untuk kelegaan lenguh seluruh badan

Juga untuk dapatkan kualiti tidur tanpa sebarang gangguan
Sembelit pon insyaAllah takkan ada
Tudiaa best sangat cik ostematrix ni

Tak lupa juga,
Jannah akan ambil #vivix 
Untuk maintain berat badan juga
Vivix untuk nyahkan kolestrol degil dari badan

Okay,walaupon berhari raya
Jannah tak pernah lupakan vitamin❤
Kerana badan jannah perlukan vitamin

Kawan-kawan macam mana?
Jom Shaklee with Jannah

NjLegacy Founder
Supervisor Shaklee
0174493884

Website : jannahrofei.com
Ig : jannahrofei

#shakleeonline #shakleekedah #shakleeperak #shakleepenang #hariraya #vivixpromo #vivix #shakleekedahperlis #cantik #siaht #antioksidan #antiaging
Jom pepagi ambil #nutriferonshaklee 
Sebagai perisai diri
Musim perayaan ni banyak virus di luar ni
Nak raya dengan sihat??jom shaklee

0174493884
0174493884

#shaklee #shakleekedah #shakleeperak #shakleepenang #nutritionist #nutriferon
Mask youth dah kuooo
Mai mai lekaihh

#youthmask #claymask #youth #shakleekedah #shakleepenang #pengedarshakleeaktifkedah #shakleeperak #cantik #lawa
Alhamdulillah masih energy tanpa haus,
berkat #performancelime badan sentiasa terhidrat 
Setiap bancuhan performance drink mengandungi⬇️⬇️ ❤Phosphorus
❤Calcium
❤Magnesium
❤Pottasium
❤Sodium
❤Chloride

Siapa badan yang kerap kriuk kriuk sendi tu
Baguih la ambik ni.

Jom shaklee
Mai wasap jannah 
Www.wasap.my/60174493884/pdrink

Atau my big bossku
Www.wasap.my/60174057252/pdrink

#shakleekedah #shakleeonline #shakleekulim #shakleepenang #shakleeperak #performance #kedah #shakleeutara #puasaramadhan #ctdk #rawatlukabersalin
#promocinch #cinch #puasaramadhan
:: YOUTH HOTSALE :: Kenapa perlu pilih YOUTH sebagai skincare? 🌿Ia 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan, tidak diuji ke atas haiwan dan bebas gluten! 🌿Dan yang membuat kan nya lebih Menarik dan lebih patut di miliki oleh semua orang adalah produk ini mengandungi polifenol yang bantu membaikpulih kulit muka hingga ke peringkat sel. Tahu tak Polifenol juga terdapat di dalam Vivix Shaklee? 🌿Minum Vivix sebagai Suplemen anti penuaan dan guna pula Youth untuk SkinCare setiap hari, umpama diri anda di layan bagai kan Puteri. Best kan?

Apa rangkaian yang terdapat di dalam YOUTH® Shaklee Skincare 
YOUTH Skincare Shaklee terbaru ini terdiri daripada 6 jenis produk yang sangat amazing, iaitu: 🌸YOUTH® Activating Serum
YOUTH Serum ni mempunyai 10 kali ganda bahan aktif yang bantu pemulihan secara kritikal. Dengan campuran vitamin, polifenol, produk ini dapat:  bantu penghasilan kolagen dan membaikpulih hingga pada tahap sellular.  mengembalikan aura seri muka yang superb dan keremajaan kulit. 🌸YOUTH® Perfecting Skin Toner
YOUTH Toner, kulit anda kelihatan lebih licin, lebih lembap dan juga terpelihara dari dari sel-sel yang telah mati punca kulit kusam dan bebas dari segala pencemaran persekitaran terutamanya toksin. Ia bantu menjadikan kulit lebih berseri-seri! 🌸YOUTH® Age Defense Mineral Moisturizer SPF 30
Melindungi kulit dari sinaran matahari. Sumber bahan semulajadi dari hidupan laut biopolimer yang terdapat di dalam moisturizer ini bantu lindungi kita daripada pencemaran. Kesan dari vitamin yang terkandung di dalam produk ini dapat membantu melembapkan kulit wajah dan meningkatkan penampilan tona warna kulit yang lebih sekata. 🌸YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser
Produk 3 dalam 1 ini yang mengandungi :  pH yang seimbang
 Bebas sabun
Gabungan daripada vitamin dan polifenol serta alga
mengilatkan kulit 
menjernihkan kulit
 menyediakan kulit untuk menghadapi dunia
🌸YOUTH® Advanced Renewal Night Cream
Krim malam yang dapat menyokong proses pembaharuan sel kulit muka sewaktu sedang tidur. Wow, best sangat ni!

#shakleekedah
#shakleepenang #shaklee #kualalumpur #pengedarshakleeaktifkedah #youth #promovivix #promoespshaklee #promo  #shakleekulim