Shaklee Subang Jaya (USJ)

Shaklee Subang Jaya (USJ) Follow

💯Trusted SID since 2013
📦Pos setiap hari
🚗FREE COD USJ, Subang Jaya
.
🎭Masalah Jerawat, Jeragat, Parut, Nak Kurus Sihat?
.
Whatsapp👇utk fast response

http://www.wasap.my/0192275759

5,401 Followers  6,459 Follow

Share Share Share

Eina pun sangat suka Ostematrix ni, memang tak boleh tinggal. Maklumlah bukan jenis peminum susu.
.
Makan Ostematrix setiap hari, setiap malam banyak kurangkan rasa letih dan lenguh2 badan Eina seharian. Memang best. Ostematrix ni bukan setakat bekalkan kalsium untuk tulang, tapi ia juga melawaskan. Korang akan rasa ringan je badan tu.
.
Kenapa Ostematrix ni best? Sebab selain kalsium, dalam Ostematrix ni juga ada mengandungi Magnesium, Vitamin D dan mineral iaitu Zink, Kuprum dan Mangan bagi mengekalkan kelancaran fungsi tubuh.
.
Bayangkan kalau tulang korang rapuh, mesti semua kerja pun tak jadi kan. Sebab sini sakit, sana sakit, jalan tak boleh, berdiri tak boleh, duduk pun tak selesa. Jadi jangan abaikan pengambilan kalsium harian korang ok.
.
Kalsium adalah penting untuk pengecutan otot, pengaktifan oosit, membentuk tulang dan gigi yang kuat, pembekuan darah, penghantaran impuls saraf, pengawalaturan degupan jantung, dan keseimbangan bendalir dalam sel.
.
Kalau nak cuba Ostematrix ni, jangan lepaskan peluang grab promo bulan ni ya.
.
Beli 3 Diskaun 5% 🤩
.
@kedainutrisiusjsubangjaya
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleeselangor #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #sakit #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #terapiinstagram #ajimaura #shakleeusj #shakleesubangjaya #subangjaya #bazaarpaknil #bazaaronline #shakleepromo
Anda perlu lebih daripada Kalsium untuk tulang yang sihat dan kuat.
.
Kalsium sahaja tidak mencukupi untuk memastikan tulang kita sihat. Gabungan unik mineral-mineral penting diperlukan untuk menyokong penghasilan tulang yang lebih kuat untuk membantu  mengekalkan kesihatan dan berasa lebih muda ketika kita berumur.
.
Senaman menahan beratan meningkatkan ketumpatan tulang anda kerana ia semakin kuat ketika diletakkan dibawah tekanan. Cuba angkat berat, berjalan kaki, berlari, mendaki, menari dan bermain tenis.
.
Get your CALCIUM tablet now
@kedainutrisiusjsubangjaya 
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleeselangor #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #sakit #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #terapiinstagram #ajimaura #shakleeusj #shakleesubangjaya #subangjaya #bazaarpaknil #bazaaronline #shakleepromo
Anda Memerlukan Lebih Daripada Kalsium untuk Tulang Yang Kuat
.
♥️Kalsium - Bahan asas untuk membina tulang ♥️Magnesium - Membantu menghantar kalsium kepada tulang
♥️Boron - Membantu metabolisme tulang
♥️Vitamin D - Merangsang penyerapan kalsium ♥️Kuprum, Zink and Mangan - Mengaktifkan enzim yang membantu meningkatkan kepadatan tulang
.
👍Keistimewaan Shaklee
.
Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan, dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang. Kaplet bersaiz kecil, mudah ditelan
.
Get your Ostematrix now!!!
.
@kedainutrisiusjsubangjaya 
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleeselangor #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #sakit #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #terapiinstagram #ajimaura #shakleeusj #shakleesubangjaya #subangjaya #bazaarpaknil
Penurunan ketumpatan tulang bermula pada usia 30 tahun, cara terbaik adalah semasa anda masih muda
.
Berapa umur anda sekarang? 😄
.
@kedainutrisiusjsubangjaya
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleeselangor #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #sakit #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #terapiinstagram #ajimaura #shakleeusj #shakleesubangjaya #subangjaya #bazaarpaknil #bazaaronline #shakleepromo
Eina pun sangat suka Ostematrix ni, memang tak boleh tinggal. Maklumlah bukan jenis peminum susu.
.
Makan Ostematrix setiap hari, setiap malam banyak kurangkan rasa letih dan lenguh2 badan Eina seharian. Memang best. Ostematrix ni bukan setakat bekalkan kalsium untuk tulang, tapi ia juga melawaskan. Korang akan rasa ringan je badan tu.
.
Kenapa Ostematrix ni best? Sebab selain kalsium, dalam Ostematrix ni juga ada mengandungi Magnesium, Vitamin D dan mineral iaitu Zink, Kuprum dan Mangan bagi mengekalkan kelancaran fungsi tubuh.
.
Bayangkan kalau tulang korang rapuh, mesti semua kerja pun tak jadi kan. Sebab sini sakit, sana sakit, jalan tak boleh, berdiri tak boleh, duduk pun tak selesa. Jadi jangan abaikan pengambilan kalsium harian korang ok.
.
Kalsium adalah penting untuk pengecutan otot, pengaktifan oosit, membentuk tulang dan gigi yang kuat, pembekuan darah, penghantaran impuls saraf, pengawalaturan degupan jantung, dan keseimbangan bendalir dalam sel.
.
Kalau nak cuba Ostematrix ni, jangan lepaskan peluang grab promo bulan ni ya.
.
Beli 3 Diskaun 5% 🤩
.
@kedainutrisiusjsubangjaya
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleeselangor #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #sakit #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #terapiinstagram #ajimaura #shakleeusj #shakleesubangjaya #subangjaya #bazaarpaknil #bazaaronline #shakleepromo
OsteMatrix™ membekalkan nutrien harian, termasuk kalsium yang penting dalam pembentukan dan pertumbuhan tulang dan gigi.
•
Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral iaitu zink, kuprum dan mangan untuk mengekalkan kelancaran fungsi tubuh.
•
🙋 Siapa yang perlukan Ostematrix ⁉️
•
✅ Ibu yang mengandung, ibu yang menyusukan anaknya. ✅ Mereka yg allergy pengambilan bahan2 tenusu seperti susu. ✅ Mereka yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 dengan jarum. ✅ Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur. ✅ Sakit kepala yang teruk dan berhari-hari. ✅ Mereka yang sedang menjalani fisioterapi. ✅ Mereka yang mempunyai masalah rekahan di tumit kaki. ✅ Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan. ✅ Mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah
•
Whatsapp www.wasap.my/60192275759 for any info or order 😉
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #shakleepromo #shakleesubang #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #terapiinstagram #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #surirumah #shakleesubangjaya #shakleeusj #produkviral #viral #tiktokmalaysia #bigstage
・・・
1biji Ostematrix bukan sekadar mengandungi kalsium yang mudah diserap, ia juga
mengandungi Vitamin D, Boron, Magnesium, Mangan, Tembaga dan Zinc
.
Membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi
.
💯Mengurangkan risiko osteoporosis
💯Membantu menguatkan tulang
💯Meringankan stress atau tekanan
💯Membantu mengurangkan sakit migraine 💯Membantu merawat tulang retak
💯Mengurangkan kekejangan dan kebas-kebas
💯Memperbaiki depresi dan mood swing
💯Mengimbangi tekanan darah
💯Membantu dan merangsang proses detox serta melawaskan
💯Mengurangkan masalah PMS
💯Memperbaiki hiperaktiviti perut & sakit gastrik
💯Membantu sel menyerap nutrien
💯Memelihara denyutan jantung
💯Membantu pengimbangan pH tubuh
💯Membantu merehatkan otot semasa tidur
💯Menjadikan tidur malam lebih lena dan berkualiti
💯Membantu masalah sembelit
💯Membantu mengurangkan sakit belakang
.
Whatsapp www.wasap.my/60192275759 for info & order
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #surirumah #shakleeselangor #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #produkviral #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #terapiinstagram #ajimaura #shakleeusj #shakleesubangjaya #subangjaya #bazaarpaknil
Eina pun sangat suka Ostematrix ni, memang tak boleh tinggal. Maklumlah bukan jenis peminum susu.
.
Makan Ostematrix setiap hari, setiap malam banyak kurangkan rasa letih dan lenguh2 badan Eina seharian. Memang best. Ostematrix ni bukan setakat bekalkan kalsium untuk tulang, tapi ia juga melawaskan. Korang akan rasa ringan je badan tu.
.
Kenapa Ostematrix ni best? Sebab selain kalsium, dalam Ostematrix ni juga ada mengandungi Magnesium, Vitamin D dan mineral iaitu Zink, Kuprum dan Mangan bagi mengekalkan kelancaran fungsi tubuh.
.
Bayangkan kalau tulang korang rapuh, mesti semua kerja pun tak jadi kan. Sebab sini sakit, sana sakit, jalan tak boleh, berdiri tak boleh, duduk pun tak selesa. Jadi jangan abaikan pengambilan kalsium harian korang ok.
.
Kalsium adalah penting untuk pengecutan otot, pengaktifan oosit, membentuk tulang dan gigi yang kuat, pembekuan darah, penghantaran impuls saraf, pengawalaturan degupan jantung, dan keseimbangan bendalir dalam sel.
.
Kalau nak cuba Ostematrix ni, jangan lepaskan peluang grab promo bulan ni ya.
.
Beli 3 Diskaun 5% 🤩
.
@kedainutrisiusjsubangjaya
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #shakleemalaysia #shakleeselangor #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #sakit #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #terapiinstagram #ajimaura #shakleeusj #shakleesubangjaya #subangjaya #bazaarpaknil #bazaaronline #shakleepromo
Assalamualaikum. Selamat pagi semua. 😃
.
Kedai kami dah bukak macam biasa ya.
.
Boleh datang terus untuk pickup sendiri produk Shaklee atau wasap untuk tempahan secara pos. 😊
.
Kami juga boleh membuat penghantaran secara PERCUMA untuk pelanggan sekitar USJ Subang Jaya 😍
.
@kedainutrisiusjsubangjaya
www.wasap.my/60192275759
www.wasap.my/60192275759
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #shakleeselangor #shakleesubangjaya #shakleeusj #shakleereadystock #codshaklee #produkkecantikan #produkkesihatan #produkviral #viral #tiktok #tiktokmalaysia #surirumah #terapiinstagram #ahlishaklee #icanseeyourvoice #bazaaronline #igshopmalaysia #ajimaura
Assalamualaikum. Selamat pagi semua. 😃
.
Kedai kami dah bukak macam biasa ya.
.
Boleh datang terus untuk pickup sendiri produk Shaklee atau wasap untuk tempahan secara pos. 😊
.
Kami juga boleh membuat penghantaran secara PERCUMA untuk pelanggan sekitar USJ Subang Jaya 😍
.
@kedainutrisiusjsubangjaya
www.wasap.my/60192275759
www.wasap.my/60192275759
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #shakleeselangor #shakleesubangjaya #shakleeusj #shakleereadystock #codshaklee #produkkecantikan #produkkesihatan #produkviral #viral #tiktok #tiktokmalaysia #surirumah #terapiinstagram #ahlishaklee #icanseeyourvoice #bazaaronline #igshopmalaysia #ajimaura
Assalamualaikum. Selamat pagi semua. 😃
.
Kedai kami dah bukak macam biasa ya.
.
Boleh datang terus untuk pickup sendiri produk Shaklee atau wasap untuk tempahan secara pos. 😊
.
Kami juga boleh membuat penghantaran secara PERCUMA untuk pelanggan sekitar USJ Subang Jaya 😍
.
@kedainutrisiusjsubangjaya
www.wasap.my/60192275759
www.wasap.my/60192275759
www.wasap.my/60192275759
.
#shaklee #shakleeselangor #shakleesubangjaya #shakleeusj #shakleereadystock #codshaklee #produkkecantikan #produkkesihatan #produkviral #viral #tiktok #tiktokmalaysia #surirumah #terapiinstagram #ahlishaklee #icanseeyourvoice #bazaaronline #igshopmalaysia #ajimaura
1biji Ostematrix bukan sekadar mengandungi kalsium yang mudah diserap, ia juga
mengandungi Vitamin D, Boron, Magnesium, Mangan, Tembaga dan Zinc
.
Membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi
.
💯Mengurangkan risiko osteoporosis
💯Membantu menguatkan tulang
💯Meringankan stress atau tekanan
💯Membantu mengurangkan sakit migraine 💯Membantu merawat tulang retak
💯Mengurangkan kekejangan dan kebas-kebas
💯Memperbaiki depresi dan mood swing
💯Mengimbangi tekanan darah
💯Membantu dan merangsang proses detox serta melawaskan
💯Mengurangkan masalah PMS
💯Memperbaiki hiperaktiviti perut & sakit gastrik
💯Membantu sel menyerap nutrien
💯Memelihara denyutan jantung
💯Membantu pengimbangan pH tubuh
💯Membantu merehatkan otot semasa tidur
💯Menjadikan tidur malam lebih lena dan berkualiti
💯Membantu masalah sembelit
💯Membantu mengurangkan sakit belakang
.
Whatsapp www.wasap.my/60192275759 for info & order
.
#shaklee #sayajualmurah #shakleemurah #surirumah #shakleeselangor #ostematrix #ostematrixshaklee #sakitlutut #sakitsendi #sakitbelakang #tulang #produkviral #sakitotot #sakittulang #tulangretak #kebas #lenguhbadan #kalsium #vitamind #magnesium #sihat #naksihat #terapiinstagram #ajimaura #shakleeusj #shakleesubangjaya #subangjaya #bazaarpaknil