Khalish Susu Kambing HQ

Khalish Susu Kambing HQ Follow

πŸ“© Pertanyaan lanjut boleh DM atau WhatsApp kami
πŸ“² 013 - 9047533
πŸ†• Khalish Treats Points | khalish.com.my/points

http://www.wasap.my/60139047533/khalish

19,666 Followers  5,192 Follow

Share Share Share

Selamat berhujung minggu πŸ™† Ceriakan hari kita dengan segelas #SusuKhalish ! Lazat + berkhasiat!

#sedaptakhamis
#susukambing
#sunnah
#goatsmilk
T E S T I M O N I

susu koko kurma dah boleh ganti milo, sama sedap, tapi lebih berkhasiat !

Jom cuba rasai keenakan susu khalish koko kurma :) #susukhalish
#susukambing
#ikhtiarhamil
#ibuhamil
#ibuberpantang
#ibumenyusu
#kokokurma
#coklat
Khasiat Susu Kambing Yang Anda Perlu Tahu

1. Menguatkan Tulang
2. Ciri-Ciri Anti Radang
3. Tingkatkan Kecekapan Pengambilan Nutrien
4. Tingkatkan Metabolisma Badan
5. Kesihatan Jantung
6. Meningkatkan Sistem Imuniti Badan
7. Mencepatkan Pertumbuhan
8. Mengurangkan Berat Badan

Anda sedang mencari susu kambing untuk seisi keluarga? Cubalah Khalish. Ia mempunyai rasa yang sangat sedap dan kualiti yang sangat hebat. Tidak hamis dan berbau.

MAKLUMAT LANJUT, PM YANA SEKARANG ! πŸ“² 013 - 9047533
πŸ“² 013 - 9047533
πŸ“² 013 - 9047533

#susukhalish
#susukambing
#ibuhamil
#ikhtiarhamil
#sunnah
JOM KUMPUL POINTS & TEBUS 64 HADIAH MENARIK !

Dengan Scan QR CODE pada kotak khalish, sekarang pengguna khalish dah boleh tebus hadiah dengan cara mudah.

Info lanjut klik link ini :
www.khalish.com.my/points

#khalishtreatspoints
#susukhalish
#susukambing
Punca Atau Faktor Penyakit Eczema
.

Beberapa kajian yang dibuat, menyatakan antara faktor-faktor yang menjadi punca kepada eczema ini termasuklah: -penggunaan sabun dan detergen
-keadaan cuaca yang panas
-alergik kepada alam persekitaran
- alergik bila memakai barang kemas
- berada dalam keadaan stress
- kuat berpeluh
- barang kosmetik yang tidak sesuai
- alergik kepada fabrik pakaian yang tertentu
- air berklorin tinggi
.
Bagaimanapun, menurut kajian penyakit eczema ini juga mempunyai pertalian genetik. Salah seorang sama ada ibu atau bapa berpotensi untuk memberi kesan genetik itu kepada anak-anak.
.
Oleh sebab itu, kebanyakan kes eczema ini berlaku dikalangan kurang dari dua tahun kerana kebanyakannya diwarisi daripada ibubapa.
.
Lazimnya, bagi orang dewasa eczema ini akan menyerang di bahagian leher, muka, siku, buku lali dan lutut.
.
Manakala, tanda-tanda eczema bagi bayi pula jelas dilihat di bahagian pipi, dahi, leher, lengan, betis dan kulit kepala. Ada yang mendapat eczema ini ketika dewasa dan ada yang diserang ketika masih bayi.
.

JOM RAWAT ECZEMA DENGAN KHALISH SUSU KAMBING.

Dapatkan di DEALER kami yg berdekatan anda:
https://www.khalish.com.my/dealer/

atau

http://www.wasap.my/60139047288/khalish

#susukhalish
#susukambing
#ekzema
#penyakitkulit
Assalamualaikum & Selamat Petang untuk semua pengguna / pengedar susu kambing khalish 😘

yang mana satu pilihan korang ? admin nak survey ni heheh

#susukhalish
#susukambing
#sunnah
T E S T I M O N I

#Alhamdulillah Dengan izin Allah.Berjaya Hamil setelah berikhtiar dgn Khalish Susu Kambing :) Semoga Khalish susu kambing dapat memberi manfaat untuk kita semua. Aminn.

#susukhalish
#susukambing
#ikhtiarhamil
#ibuhamil
#ibuberpantang
#ibumenyusu
#susuanak
#sunnah
T E S T I M O N I

#Alhamdulillah penyakit eczema berkurang, tiada lagi tompok kemerahan pada kulit.

#susukhalish
#susukambing
#sunnah
#ekzema
T E S T I M O N I
.
10 TAHUN MENANTI....Alhamdulillah sudah ramai penggemar Susu Kambing Khalish yang berikhtiar BERJAYA HAMIL :)
.
BAGAIMANA SUSU KAMBING KHALISH MEMBANTU PASANGAN IKHTIAR HAMIL?
.
Diperkaya dgn Kandungan Iron dalam bentuk yang paling pantas diserap oleh tubuh dan asid folik penting untuk menguatkan rahim sebagai persediaan untuk kehamilan yang sihat.
.
Kombinasi susu kambing dan kurma sangat bagus untuk kesuburan ikhtiar cara masyarakat arab dan terkenal dgn kemujarabannya.
.
BUAH KURMA di dalam Susu Khalish Koko Kurma juga mengandungi asid folik/folat secara semulajadi yg penting utk pertumbuhan sel dan perkembangan embrio.
.
Jadi, asid folik/folat yang cukup sangat penting bagi pasangan yang berikhtiar dan wanita hamil. Bagi yang berikhtiar, digalakkan untuk mengamal suus kambing koko kurma dari awal lagi.

#susukhalish
#susukambing
#ikhtiarhamil
#ibuhamil
#ibuberpantang
#ibumenyusu
#sunnah
SELAMAT PAGI.
.
Jom sarapan dengan susu kambing khalish. Dapatkan susu kambing khalish sekarang.
Untuk mencuba bolehlah hubungi Yana:
.
πŸ“± 013 - 9047533
πŸ“± 013 - 9047533
.
khalish Careline :1800-88-5688

#susukhalish
#susukambing
#IbuHamil
#Hamil
#IbuMenyusu
#IbuMengandung
#AnakMama
CABARAN IBU HAMIL INGINKAN YANG TERBAIK UNTUK KANDUNGAN
.
1) Tak boleh minum susu semasa hamil.
2) Ikhtiar untuk mengurangkan risiko bayi lahir terkena demam
kuning.
3) Sedang amalkan pemakanan sihat dan organik.
4) Mencari pemakanan yang memberi kebaikan untuk ibu dan bayi dalam kandungan.
.
JANGAN RISAU..SEBAB KHALISH ADA MENGELUARKAN SUSU KAMBING BERPERISA KOKO KURMA!!
.
===============
SUSU KAMBING KHALISH UNTUK IBU HAMIL
===============
.
Susu Khalish merupakan minuman kesihatan yang tinggi khasiatnya! Ia juga membantu para ibu mendapatkan nutrisi lengkap seperti zat besi, protein dan vitamin B.
.
Susu Khalish mampu membantu:
βœ” Menghilangkan loya dan pedih hulu hati
βœ” Memberi tenaga dan menyegarkan tubuh badan
βœ” Mengurangkan kesan selulit pada perut
βœ” Mencegah bayi dari terkena demam kuning
βœ” Sumber kalsium dan mineral untuk tubuh & kandungan
βœ” Membantu membersihkan anggota dalaman dan peranakan semasa
bersalin
.
.
Nak tahu lagi details? Jom Whatsapp YANA
.
πŸ“±013 - 9047533
πŸ“±013 - 9047533
πŸ“±013 - 9047533
.
#susukhalish
#susukambing
#ikhtiarhamil
#ibuhamil
#ibumenyusu
#ibuberpantang
#susuanak
#sunnah
SI MANJA PAYAH NAK BREAKFAST? ANDA MENGALAMI MASALAH SEPERTI INI?
.
.
Apa kata anda gunakan susu kambing Khalish dan makan bersama cereal kegemaran si manja. πŸ˜‰
.
.
Tak susah pun nak tarik minat si manja untuk breakfast, sediakan apa yang si manja suka tapi ganti je dengan susu kambing Khalish.
.
.
Susu kambing kaya dengan nutrisi yang tubuh perlukan. Yang specialnya, susu kambing ni merupakan susu terbaik selepas susu ibu. 😱
.
βœ” Kalsium
βœ” Zat besi
βœ” Vitamin A
βœ” Vitamin B
βœ” Vitamin C
βœ” Vitamin D
βœ” Tinggi serat
βœ” Protein
βœ” Potassium
βœ” Rendah lemak
βœ” Fosforus
βœ” Probiotik
.
.
Si manja pasti suka kerana susu kambing Khalish zero hamis! Haa menarik kan?Kenalah cuba sekarang!

Nak tahu lagi details? Jom Whatsapp YANA πŸ“±013 - 9047533 πŸ“±013 - 9047533 πŸ“±013 - 9047533 
#susukhalish
#susukambing
#ikhtiarhamil
#ibuhamil
#ibumenyusu
#ibuberpantang
#susuanak
#sunnah