Travel & Lifestyle Blogger

Travel & Lifestyle Blogger Follow

Mama of 3 kiddos
Travel | Foodie | Beauty | Lifestyle
Review | Collaboration➡️mashitahmamat16@gmail.com
NEW ENTRY⤵️

https://bit.ly/2UM9gsQ

1,710 Followers  2,533 Follow

Share Share Share

4 hari cuti. Aku demam. Hafidh demam. 
Esok kene masuk kerja dah.
.
.
Anak-anak dah tido, aku kene setelkan apa yang patut.
.
Iron baju kerja.
Iron baju sekolah Auni.
Siapkan bubur Hafidh.
Siapkan beg baju Humayraa dan Hafidh.
Minum kopi. Hihihi. .
.
Minum dulu ye. 😄
.
#kopi #coffeelover #esokkerja #cutidahhabis
Last week ai order kurma. Kurma yang manis semulajadi. Tak ada campuran gula atau rendam air gula. 
Dan kacang pistachio.

Kacang tu dah habis dulu. Kurma ajwa pun dah habis. Tinggal sebungkus lagi kurma Mariami. 
Sedapp sangat. 
Kalau korang nak cari kurma yang sihat, yang tak campur gula tu, korang boleh cari kat insta @rempahratus 
Trusted seller of course la.
Yang penting berbaloi baloi. 
#kurma #kurmamanis #kurmasedap #kurmaajwa #kurmamariami #kurmaoriginal #nosugar
Lambat balik kerja hari ni.
8.15malam baru thumb print.
Banyaknya lah kerja yang pending dan banyak hal yang sangkut.  Bila ada kes sangkut sangkut ni lah semua kerja jadi delay.
.
Haih lah..rindu kerja kat opis lama. Rindu life dulu. Aku tak la se stress sekarang ni. 😥
Rezeki Muhamad Hafidh hari ni.
20/2/2019. 
Semoga membesar dengan sihat dan kuat sebab minum susu berkhasiat. 
Hoyehhh.💪 #diaryofhadfinahumayraahafidh #diaryofhadfinahumayraa
Gigih kau nak oiii!
Beratnya ya ampun. 
Tak terangkat weh. 🤣
Ringan. Boleh angkat sebelah tangan je. 😝
1st time masuk gym. 😉 🚴‍♀️
Gambar lama. Masa Humayraa umur setahun. .
Sekarang dah 5 tahun. Banyak mulut. Macam-macam soalan dia. .
#diaryofhadfinahumayraahafidh #diaryofhadfinahumayraa
Upah untuk Muhamad Hafidh. .
Gigih tau mama mengepam kat opis ni walaupun tengah busy. Semuanya sebab anak mama tersayang ni. .
Anak mama lebih penting dari kerja mama yang tak pernah habis tu. .
#breastfeeding #milkbooster #mamabloggers #malaysianblogger #ebmdiarymuhamadhafidh #diaryofhadfinahumayraahafidh
#diaryofhadfinahumayraa
Kene je music tu. Hahahaha.
.
Mama dah ajak masuk bilik,  tidur. Tak nak.
Nak main jugak.
Haa sudah diaa tersengguk-sengguk. 
Nasib lerrr.

#diaryofhadfinahumayraa #diaryofhadfinahumayraahafidh