Miza Talib

Miza Talib Follow

πŸ’» Part-time Blogger
πŸ’ŠPengedar Aktif Shaklee. SID1100354
πŸ“§ mizzmia27@gmail.com
www.wasap.my/+60173687028

https://www.instagram.com/youth_and_wellness/

3,936 Followers  2,856 Follow

Share Share Share

Patutlah senyap budak dua ketui ne

#wekend 
#instakids 
#afiqfurqan 
#cikqilah 
#parentingblogger 
#mommyblogger 
#mizatalibdotcom
My morning View 
Semoga sampai besaq akan cari mama bila bangun tido.

Tak kisahlah dekat mana pun  asal dapat menyelit dekat mama 😘😘😘 #afiqfurqan #myboy #instakids 
#bondabonding #mommyblogger #parentingblogger #mizatalibdotcom #afbdotmy #bloggernumber1malaysia
Assalamualaikum semua,

Meriah pagi-pagi maklumlah tahun ne budak 2 ketui tu dah masuk sekolah. Drama pagi wajibalqunnah πŸ˜…  Semalam kakak hari ni adik buat mama berzikir pagi-pagi  melayan kerenah dorang free jew dapat pahala kan kalau tak gitu nanti tukar kale ijau sian kat anak.

Drama lah apa pun setiap hari mesti bagi budak dua ketui  makan Minyak Ikan sebelum pergi sekolah. Nak belajar perlu fokus. Minyak ikan ni boleh beri tenaga dan kuatkan memori anak-anak disamping bosster imun 
Alhamdulillah belum kosong lagi kehadiran dorang dalam buku kedatangan.

Beri yang terbaik buat anak-anak. 
Itu hak mereka kita sebagai pemegang amanah sahaja.

Ada yang mencari suplimen untuk anak-anak boleh cuba beri minyak ikan macam miza bagi pada anak-anak.

Segan nak tepon whatsup jewlah 
http://www.wasap.my/+60173687028 .

#mizashaklee #instakids #anakpasti #cikqilah #afiqfurqan #minyakikan #omegaguard #codsubang #codshahalam #codpuchong #codputraheights #codalammegah #setanakbijak #boosterimun
Assalammualaikum 
Selamat pagi semua πŸ˜‰. Untung orang depan cukup cahaya sori orang belakang @eddiemieza cahaya belum sampai πŸ˜…πŸ˜… .

#mizatalibdotcom #familybonding 
#morning 
#morningview 
#cikqilah 
#afiqfurqan 
#parentingblogger 
#mommyblogger 
#afbdotmy 
#bloggernumber1malaysia
#10yearschallenge 
Terjebak jugak wei πŸ˜…. Puas cari gambaq sorang tak jumpa pulak.

Alhamdulillah jodoh berpanjangan dengan orang yang sama moga kekal sampai syurga aminnn

2009 vs 20019

Beza kan πŸ˜…  Henpon penuh gambaq anak.

#mizatalibdotcom
Dah lunch? 
Ada yang geng dengan #cikqilah πŸ˜‚πŸ˜‚ .

#instakids 
#lunch 
#mommyblogger 
#mizatalibdotcom 
#doublechin
#afbdotmy 
#bloggernumber1malaysia
Tolak batu kayu ye

Senang kerja mama 
Menu #kedaimama rini  ikan goreng + kobis tumis air + sambal ayam penyet + ulam dari kebun pak long πŸ˜‹πŸ˜‹ #instakids #instafood #afiqfurqan #ulam #Dinner #mizatalibdotcom #afbdotmy #bloggernumber1malaysia #mommyblogger #parentingblogger
Bonus Shaklee dah masukk!!! Alhamdulillah tengah bulan time poket kering ada side income bagi poket semangat balik πŸ˜…

Berniaga bukan untuk diri sendiri semata-mata

Tapi bila kita berniaga kita ada lebih boleh bantu ramai orang lain 
InsyAllah

#mizashaklee . .

#esppromo #promoesp #protein #bonus #mudahnyabisnes #setberpantang #setcantikshaklee #setkurus #sethamil #codsubang #codshahalam #codputraheights #codpuchong
Walaupun bukan dari keluarga yang senang tapi sejak kecil ayah dan ibu tak pernah menghampakan permintaan kami adik beradik.

Sehabis daya sehabis usaha akan di lakukan oleh ayah dan ibu demi untuk membesarkan kami adik beradik. 
Teringat dulu masa tu hujan lebat hari peperiksaan nak tak nak kena pergi sekolah jugak.  Ayah takde kereta 
Berbungkuslah kitaorang dengan plastik warna hitam yang besar tu ayah hantar naik moto pergi sekolah. Bila sampai sekolah alhamdulillah tak lencun sangat cuma bahagian lengan dan kaki jew basah sikit. Dapat hadir ke sekolah dengan selamat dan dapat jawab soalan periksa dengan gigil-gigil kesejukan

Kenangan betul bila ingat balik. 
Sekarang ayah sakit, 
Kami tahu ayah kuat. InsyAllah ayah kena kuat kami adik beradik akan sentiasa ada di sisi ayah kita lawan kanser tu sama-sama ok. 
Semoga Allah panjangkan umur Ayah dan Ibu

Hadiahkan Vivix Buat Yang Tersayang. 
Ibu dan Ayah pintu Rahmat 
#AyahKuat #CancerFighter #Fighter #lifestyleblogger
Mama Kakak Nak Jadi Rama-Rama

Cik Qilah : mama tolong lukis Unicorn

Mama : Unicorn tak wujud kakak, tu cartoon je ( hakikatnya mama tak pandai lukis πŸ˜… )

Cik qilah monyok,  mintak henpon tak dapat, mintak suruh lukis mama pulak tak pandai melukis. 
Sabar jew cik qilah duduk sebelah mama sambil dengar ceramah malam semalam walaupun dia tak paham apa penceramah tu cakap sampai habis. 
Mama : kenapa kakak lukis Rama-rama

Cik qilah : Dah mama cakap unicorn tak wujud, kakak lukislah rama-rama pun cantik warna warni,  boleh terbang lepas tu dia makan madu.  Mama kata makan madu boleh sihatkan badan 
Mama : Patutla  kakak lukis banyak bunga nak sihat makan madu ye 
Cik Qilah : Mestilah nak sihat macam mama selalu minum air soya tu

Nak soya murah roger miza
Happy Sunday 🌞🌞🌞 #sunday #breakfast #wekend #familybonding #lifestyleblogger #mizatalibdotcom #afbdotmy #bloggernumber1malaysia
Alhamdulillah berjaya menghadirkan diri bertahan sampai ke petang di Seminar Master Of The Game. 
Bahang wei duduk dalam ne walaupun hakikat aircond dekat belakang jew πŸ˜…

Dah bersusun apa yang perlu dan tak perlu di buat untuk 2019 
Lets πŸ’ͺπŸ’ͺπŸ’ͺ #seminarmasterofthegame2
#mizatalibdotcom