MohazSue

MohazSue Follow

Blogger and founder of www.mohazsue.com
☞SK Meals
☞Mohaz Collections
Members of
☞#kelabbloggerbenashaari9
For review do email me: mohazsue@gmail.com

http://www.mohazsue.com/

1,455 Followers  1,464 Follow

Share Share Share

Takut betul orang usik anak2 dia.. #memeycat
#mypets
#kbba9
#mohazsuedotcom
Perasan Memey keluar rumah tadi.. baru ingat nak kidnap anak dia jap... Sekali elok je dia tunggu depan pintu rumah dia. Eh, bila masa ko masuk ni Memey??? #memeycat
#mypets
#kbba9
#mohazsuedotcom
Asam Pedas Siakap

#easymeals 
#foodbloger
#kbba9 
#mohazsuedotcom
Opss! Sama ke sama? Samalah, #InspektorMama  ramai..tapi yang serupa dengan wajah di buku sorang je.

Bagaimana nak hadapi situasi, isu keluarga dan pejabat dengan tenang? Semua dalam buku ini.

www.wasap.my/600124430338/inspektorMama 
#KBBA9
#mohazsuedotcom
Nasi goreng ikan masin masakan @amarzakwan2011 pun sedap juga! Nanti mama ajar masak menu lain.. #easymeals 
#easymealsforbusypeople 
#kbba9
#kelabbloggerbenashaari 
#mohazsuedotcom
Nasi goreng belacan masakan @razlanhaziq... Sedap!!.. nanti bolehla masak untuk mama juga😉

#easymeals 
#easymealsforbusypeople 
#kbba9
#kelabbloggerbenashaari 
#mohazsuedotcom
Sepanjang Memey kat sini, ini yang ke-4 dia beranak lagi. Tapi sayang, semua anak2 dia yang sebelum ni dah tak ada. Ada yang mati kena langgar, ada yang mati tiba2, ada yang lari (tu pun sebab Si Memey la garang sangat! Asyik nak cekau je!) Kalini Si Memey struggle sikit nak beranak. Dah  berumur agaknya... Gap kelahiran antara yg pertama dan kedua dekat 4 jam jugalah. Tengok keadaan dia menggigil, mengiau ajak teman, dalam hati ni dok syak  ada baby lg dalam perut dia. Tapi jenuh tunggu sampai tengah malam, tapi babynya tak muncul2 juga. Mungkin memang 2 ekor tu jelah anaknya. 
Esok paginya, sebab rasa tak sedap hati..pergi tengok lagi..manalah tau kalau2 ada penambahan baby.. tapi, 2 ekor jela yang ada. Si Memey masih macam semalamnya. Nampak letih benar dia. Bagi makan pun macam tak luak je.

Tengahari tu teragak nak tinjau dia lagi.. Allah.. berderau rasa bila tengok dalam kotak rupanya ada lagi seekor baby serupa macam Si Lang. Tapi... Dia dah tak bernyawa!😢 Entahlah apa puncanya.. jarak masa panjang sangat kot jadi punca? Entahla.. #kbba9
#mohazsuedotcom
Penat jalan katanya.. gunalah tongkat.. penat lagi, suruhlah mama papa dukung.. apa ada hal???
#zoomelaka 
#melaka 
#kembarakbba9 
#kbba9
#mohazsuedotcom
Riuh😂
Kat sini... #kembarakbba9 
#kbba9
#mohazsuedotcom
Sabar je lah😂😂