nazimothman

nazimothman Follow

A human.

http://www.editionklfw.com/

2,151,414 Followers  981 Follow

Share Share Share

Jom main teka-meneka.. korang kan suka berteka-teki. 😌

Apa ada kat tangan I yang tersorok di belakang itu?

A) Pisau Rambo
B) Bunga 
C) Takde apa apa pun.
Let me Let me...~ 🌹
Post gambar sendu sebab cafe ni bukak lagu cinta punah ranah. 😩
Ada yang rindukan I tak? Ke.. takde? Takde sudah...~ I nak pegi jenjalan lagi.
It’s the day in every year again. Birthday 👑 gotta smell good all day long. #34yearsofrollercoasterride 
#JimmyChooManBlue #JimmyChooParfumsMy
Bersempena ulangtahun hari jadi yang ke-34 ini, I tak nak kek, tak nak hadiah... I cuma harapkan titipan doa yang baik je dari U. Ok boleh taip doa tu sekarang... nak doakan I dari dalam hati U pun boleh. Terima kasih... 🙏🏻 #160984
Why do U travel? sebab U suka berjalan? Sebab U bosan kat negara sendiri? Sebab U tengah cari jodoh? atau sebab U suka tengok & belajar tentang budaya dunia? Sebab apa ek?
Kalau nak cakap nak, kalau tak nak I nak offer kat orang lain ni. 😌
Vibing with the bright side of life. 🌹
I need a beach house.
One day, everything will make sense.
This is a shout out to everyone fighting in a battle with demons. U’re not alone. #letstalk @who @befrienderskl help line -> 03-79568145