nazimothman

nazimothman Follow

Human . DRD4-7R gene.

https://youtu.be/rW22M0s_mCE

2,050,179 Followers  913 Follow

Share Share Share

Awak rasa saya ada masa untuk berduka-lara?
Singing is my escapism from boredom. ๐ŸŽผ
Gaisssss! Hari ni adalah hari terakhir 'Lazada Online Revolution'.. yang tak tahu amenda tu.. well, itโ€™s one of the biggest online platform SALE dari 12th-14th Dec ..sempat lagi awakkkkk semua nak dapat discount sampai 90% ; bukan selalu camni, harga barang serendah SERINGGIT pun adaaaaa, lepas tu berpeluang dapat brand vouchers dan suprise boxes..dont miss out!! Visit www.lazada.com.my/online-revolution/ 
#LazadaMY #shopMYUniverse #MYOR17 "
Awak tau kan, tiada apa yang kekal di dunia ni, tapi kenapa awak takut akan kehilangan? Share sikit wak...~
Part 2. Chorus katanya...~~~
Sambil tunggu scene, nyanyi jap...~
Beneath this man's calm surface, there's hurricane category 5 raging his soul. ๐ŸŒช
Suka hati kita la nak nyanyi. ๐ŸŒต
Apa yang buatkan kau happy?
There's too much chaos going on in this world, so I decided to focus on the beauty life has to offer, and embrace it.
Apa kenangan pertama yang terlintas kat fikiran korang bila dengar lagu legend ni?
Wahai netizen yang pintar mencari jawapan untuk setiap persoalan di dunia, cuba teka kat mana tempat dalam gambar inieh?