noorshafila

noorshafila Follow

👸
👉 noorshafila@gmail.com

http://cikilamenari.blogspot.my/

753 Followers  810 Follow

Share Share Share

Last year punya outfit untuk konsert. Tema bollywood. Tahun ni tahun terakhir Alfeey di Tadika UM. Ibu dah mula sob sob sob..... sebab tahun depan hero manja ni dah naik tahun 1.
Apa dik?
Dengan DFMK hari ni.
Penat ke abg?

Ibu pancing dia untuk ajak lari dengan cacing je. Dapat la pow cacing 2 ekor tadi di checkpoint 2.

Thank you abg teman ibu lari dan kita antara orang yang terakhir sampai sebab abg asyik nak rehat je.
Ini hasil dari 5 checkpoint #soilfunrun2017
Yang pernah masuk UM, tahu tak lokasi ni kat mana?

#um
#soilfunrun2017
#5kmrun
#mommyrun
5km run for today  #soilfunrun2017 dalam #universitimalaya letih daki #bukitcinta
Kisah budak berdua ni.

Semalam kan tak pergi sekolah sebab ikut abah balik kg. Balik ke rumah semula sampai dalam pukul 8 malam. 
Nak jadi cerita, ibu terjaga sebab dikejutkan dari tidur oleh budak berdua ni. Dah siap mandi dan ber-baju sekolah. Tengok jam baru pukul 1.30 pagi. Alahai anak-anak. Awal lagi ni. Pergi tidur dulu.

Sekali lagi, pukul 3.30, dua2 datang kejutkan ibu sekali lagi. Suruh ibu bangun mandi nak pergi sekolah. Awal lagi ni, pergi tidur dulu.

Pukul 5.30 pagi, ibu bangun. Begini keadaannya. Alahai, baru ponteng sehari. Dah tak sabar nak pergi sekolah.
Tu baru dua lapis baju dia pakai. Kalau ikut lagi..... 6 lapis lagi dia nak pakai.
Her tricycle.

Beli dari #lazada je. Sampai #diy sendiri. Nasib baik mr boss pandai pasangkan walaupun takde instruction. 
Bukan Aleena saja yang naik. Kakak dan abang pun tumpang sekaki.
Happy Sunday.