noorshafila

noorshafila Follow

👸 devoted wife and omma to 👪
👝 a lifestyle, parenting & personal blogger
✒ Review/Sponsor/Advertorial/collaboration
👉 noorshafila@gmail.com

http://cikilamenari.blogspot.my/

751 Followers  756 Follow

Share Share Share

Selsema dan batuk.
Ahad ni.
Kali ni bawa princess.
Sungguh-sungguh dia menangis tengok Train to Busan, part Gong Yoo cakap dengan anak dia dalam kepala train. 
#kasicantidurlewat #traintobusan #tvn #zombi #gongyoo
My youngest bro Daftar UPNM hari ni. Selamat jaya Amir.
Selamat hari raya aidiladha.
Saya takut lembu itu.

Ibu...kita pakai baju warna merah ni.
Jom lah... nanti lembu tu kejar.

#korban #rayakorban #teamtakbalikkgmasaraya
Pagi-pagi dah makan durian.

Istimewanya durian ni setiap ulas saiz dia besar penumpuk orang dewasa. 
Sebiji durian tu ada dalam 5/6 ulas je. Maknanya setiap pangsa durian tu ada 1 je.

Abah kata ni durian kahwin. Kat rumah di kampung ada sepokok je. Tahun ni menjadi pulak buahnya. Banyaklah tempoyak yang mak dapat buat. Sebab tak termakan deme. Itu pun kena berebut dengan cik tupai.

Balik kampung minggu lepas, atas pokok tinggal 5 biji je. Dapatlah bawa balik Puchong 2 biji. Ambil yang belum masak lagi. Biar 2 hari, tangkai patah masak lah dia. Buah ni tak boleh biar masak dan luruh sendiri. Sebab dia akan lebam. Tak cun lah nak makan. 
#bestnyakampung #hantudurian #duriankahwin
Si jantung hati bertiga.
Mana pengantin ni.
Dah lama Aleena tunggu.
Majlis Walimatulurus si Seri Iskandar.a
Rumah opah Makndak.
Nak juga naik pelamin.
With my love