Pakej Pulau Tioman (Original)

Pakej Pulau Tioman (Original) Follow

Tioman Island Full Board Booking🇲🇾
📞Call : 0192941683 (8am- 5pm)
📟 Whatsapp : 24 hours
Manage by Wan Pulau Tioman
No. Pendaftaran 002708682-M

http://www.pakejpulautiomanoriginal.com/

1,774 Followers  297 Follow

Share Share Share

Selamat Sejahtera, 
Video ini dicipta untuk memberi bayangan kepada tuan / puan suasana di Pulau Tioman.

semoga video ini menambahkan semangat tuan / puan untuk bercuti bersama keluarga tercinta. 
Yang berkhidmat,
Wan Pulau Tioman
assalamualakum semua...
dah lama sgt rasanye abg wan x update gambar dalam IG ni kan😃
.
.
.
nak bagi tahu ni...jgn tgk je n like je tau.apa kata booking jom pergi ke pulau tioman 👍
.
.
.
salam rindu dari pulau tioman kepada siapa!! pernah amak pakej dgn abg wan. terima kasih semua 😘
.
.
.
jgn lupa whatsApp tau 0192941683 abg wan 📱
Mane semua? Dah siap siap nak g jumpa anak anak ikan.. 😊🙋‍♂️
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera, dikesempatan ini saya Wan selaku yang menguruskan pakej percutian anda ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh umat Islam. Semoga perayaan pada tahun ini dapat mengeratkan hubungan sesama kita.
.
www.wanpulautioman.com
www.wanpulautioman.my
Assalamuaikum😘selamat berpuasa n selamat berbuka puasa.
.
. 
ada siapa!! rindu tioman tak. kalau rindu apa lagi booking la skrg jgn tgk jee🥽🌊👙 .
.
jom booking skrg.ajk family, kawan2 👨‍👩‍👦‍👦 .
.
Whatssapp 0192941683 📱
Alhamdulillah rezeki bulan puasa ni.kita kena bayak bersyukur apa yang kita  dapat aminn 👍😁 jom ramai!! masuk pulau tioman
assalamualaikum.salam puasa n selamat berbuka puasa dari abg wan 😁👍
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera. Di kesempatan ini saya Wan serta mewakili seluruh penduduk Pulau Tioman ingin mengucapkan Selamat menyambut bulan Ramadhan, dan selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam di Negara ini. Semoga ibadah kita semua diterima olehNya. .
www.wanpulautioman.com
Dahulu sering kali dengar dari salah seorang rakan rapat , setiap kali dia hendak menjalankan tugas mesti dia beritahu ” Aku nak pergi kerja ni demi sesuap nasi ” dengan nada serius pula tu . Mula-mula rasa macam nak tergelak pun ada , tapi bila dah lama-kelamaan tu , fikir punya fikir… memang mendalam makna ayat tu . Bukan hanya demi mendapatkan sesuap nasi malah pengorbanan kita di dalam mencari rezeki yang halal untuk diri sendiri dan keluarga tercinta.

#sunset #tioman #pulautioman #demimencarisesuapnasi #wanpulautioman #kerja #malaysia #pahang #tiomanisland #rm330 #makanmakan #bukansenangcariduit
Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera. .
Saya Wan, dikesempatan ini saya serta penduduk Pulau Tioman ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Pekerja kepada seluruh rakyat Malaysia tidak kita dimana berada.
.
Semoga pekerjaan yang kita lakukan memperolehi kebaikan.

#selamatharipekerja #selamatharipekerja2019 #kerjatioman #guide #pulautioman #tioman #tiomanisland #pakejpulautiomanoriginal #wanpulautioman #wanpulautiomanagency #botman #sunset #rm330 #murah
Perjalanan hidup di dunia ini sentiasa ada suka dan dukanya. Semalam, mungkin kita berada dalam keadaan gembira, namun hari ini kita dilanda kesedihan.

Walau bagaimanapun, kesenangan dan kegembiraan dunia hanya bersifat sementara, malah penuh dengan tipu daya.

Salam Maghrib semua rakan2.. .
#wanpulautioman #tioman #tiomanisland #pulautioman #sunset
Salam hari Jumaat.. Salam hari Jumaat