A Parenthood Love Story

A Parenthood Love Story Follow

#DariDapurPapaglamz
#MenjualKek
#BloggerMalaysia
#ReviewService
.
Email: faizalmusa88@gmail.com
Wassapps: 0196141393

http://www.papaglamz.com/2018/01/antara-best-places-to-stay-in-melaka-my-own-experience-yang-anda-patut-tahu.html

4,527 Followers  2,124 Follow

Share Share Share

Hari2 tengok ni. Diri masih kuat tak nak beli lagi. 🤣🤣🤣 #NakTengokSitiJe
#GoShop
Kalau dah namanya perempuan.....
.
Ni baru je selesai bergaduh berebut selipar jepun 🤣🤣
.
Dia punya gaduh tu macam makcik2 sangat tau. Yang sorang tampar, yang sorang lagi balas tampar jugak. Then, tarik2 rambut bagai. Masing2 tak nak kalah. Riuh rendahnya tu kau faham2 je la.
.
Macam ni la anak2 perempuan. Aku takde rezeki lagi nak merasa membesarkan anak lelaki. Insyallah satu hari nanti. Doakan ya..!! 💪💪
.
P/s: Dalam gambar ni nampak sangat si adik tu buat muka tak puas hati lagi. Hahahaha
Happy Birthday to my wife. Semoga terus sweet bersama tak kira di media sosial ataupun dunia nyata 😘😬
Yeayyyy..!! Sampai jugak akhirnya. Masing2 menyorok belakang Faiz Azmy sebab nak nampak kurus kan Shakif Ariff? Hahahah 🤣🤣🤣
.
#BukitPanorama
#SungaiLembing
Morning. Breakfast apa tu..???
Morning walk je pn. Sport attire tu MESTI. 😬
DIY Penggantung Kunci
.
Pernyataan masalah : Kunci selalu je hilang sebab anak2 buat main. Kunci letak atas meja anak2 mudah nak capai. .
Sebenarnya dah banyak kali aku kena troll dengan anak2 aku bab hilangkan kunci. Entah mana2 je diorang buat main. Memang tempat letak kunci yang ada kat rumah aku agak mudah dicapai oleh diorang.
.
So, untuk elakkan benda ni jadi lagi, kita DIY la penggantung kunci. Sebab kebetulan ada batang mop yang dah patah dan nak dibuang. Tengok tools dan barang2 lain pun ada. So kita buat la.
.
Mudah sangat nak buatnya pun. Cuma perlukan batang mop yang dah tak digunakan, paku, penukul besi dan pisau besar atau parang untuk potong batang mop.
.
First, korang potong batang mop ikut kesesuaian panjang yang korang nak. .
Then, letakkan paku sepanjang batang mop. Yang aku buat, jarak antara paku tu dalam 1 jengkal.
.
Paku sampai habis sepanjang batang mop dan dah siap. Boleh lah gantung kat dinding berdekatan pintu rumah korang. .
Mudahkan? Selamat mencuba..!! 😘😘
.
#DIY #KeyHanger
Semoga tahun baru ni kami berdua dan keluarga terus CANTIK bersama2. Cantik dari segi akhlak, akidah dan perhubungan dengan Allah dan sesama manusia. .
Another journey begin. Bismillah. 💪💪
.
Selamat tahun baru!
.
#JomCantik
#NewYear
Ini penat sgt ke apa cerita dia ni? 🤣🤣
Cukup untuk setahun. Boleh buat e-filing ke tak ye? 🤣🤣
.
#Efiling
#LHDN
2 ekor anak kucing kelaparan makan jajan memalam buta. .
#ScafBaru
#Masing2Mengiau
Singgah sat