P e t r a   M a r e š o v á

P e t r a M a r e š o v á Follow

° 25yo | Czech Republic 🇨🇿
° naturelover | geocacher 🏞🌱
° be free like a bird ✌🐦

260 Followers  265 Follow

Share Share Share

Něco vám povím. Cyklistika je další moje záliba. Poslední dva roky v sedle trávím čím dál víc času a to jsem kolo dřív moc nemusela, ale teď je to jiný a hlavně mě to baví a dělám něco pro své zdraví. O víkendu jsem měla možnost půjčit si e-mtb a to byla panečku jiná jízda po kopcích 😂👌🚲 #giantmountains #krkonose #mtb #mtblife #czechgirl #sportgirl #sport #iglifecz #nature #naturelover #photography
Tenhle pohled se mi naskytl při výšlapu do skal. Můžu to tam fakt doporučit, hezčí skalní bludiště jsem neviděla! 😍 Když nad tím tak uvažuji, vrátila bych se tam teď hned! 🙄
#czechrepublic #malaskala #sucheskaly #czechnature #naturelover #nature #iglifecz #rocks #photography #instamista
V hlavě mi pořád zůstává sobotní výšlap na Petřín v tom největsim horku, protože se nám nechtělo čekat mega frontu na lanovku, která dolů jezdila skoro prázdná. Ale vyšla jsem to a to je hlavní! Odpoledne směr divadlo Kalich a Krysař. Písničky z muzikálu si prehravam teď pořád dokola v práci a divím se, že mě z toho nehráblo ještě. #czechrepublic #prague #czechgirl #nature #petrinhill #trip #igerscz #naturelover #photography #instamista
Poslední dobou toho mám tolik, že nevím kam dřív skočit a co dřiv dělat, potřebovala bych třeba pobýt v takové chaloupce na samotě u lesa a pořádně si vyčistit hlavu. Ale co, hlavně být v klidu a nezbláznit se ze všeho. Já to říkám pořád. #czechrepublic #liticenadorlici #igerscz  #iglifecz #nature #naturelover #building #history #photography #instamista #petramares
Čtvrt století života je za mnou, strašně to letí. Pamatuju si jak jsem byla malou holčičkou a teď už jsem velká holka. Věk u mě nikdy nehrál velkou roli, protože mi stejně všichni doteď tipují na míň. A já už jsem se s tím dávno smířila. Asi nikdy nebudu vypadat dospěle. 😂#czechgirl #happybirthday #iglifecz #nature #garden #czechrepublic #dreams #memories #photography
Krajina, kolo, kešky, nejnádhernější dubnové počasí a můj milý @tadeas_visek, co víc si přát od neděle. A splnil se mi další sen, jela jsem vlakem se strojvedoucím v kabině. Něco na tom pravdy je, že z vlaku je nejhezčí pohled na svět. 🚂🏞 #Bezpravi #czechnature #igerscz #nature #naturelover #geocaching #train #dream #bike #tripday #photography #snyseplni #instamista #petramares
Krásné slunečné ráno. Dneska je o hodinu kratší noc. Jste zastánci letního a nebo zimního času? Mě je to teoreticky jedno, stejně když člověk cestuje někam do zahraničí, kde je jiné časové pásmo, tak se stejně musí přizpůsobit a to klidně i o +5 hodin. Pro mě letní čas znamená už začátek pěkného teplého počasí. 😊🌞
#pardubice #greengate #perstynskenamesti #czechrepublic #iglifecz #buildings #history #art #gate #instamista #dnesfotim #photography
Včera jsem si užila pěkný mrazivý den na zamrzlý řece Loučný. ❄ Škoda, že ještě není neděle. Byl to prima den. O dnešku už se to říct nedá. 😫 #ihatemondays #iglifecz #Sezemice #river #winter #instamista #czechnature #naturelover #nature #photography #petramares
Je pravda, že díky geocachingu objevíš krásná zákoutí, tenhle most o tom svědčí, ale že cesta k němu byla tak strašně bahnitá, že moje nové boty byly jak dobytek a že keška byla ztracená, takže jsme sem šli úplně zbytečně, to už je vedlejší. 😂 Stejně jsem za tu cestu byla ráda, protože mám zase další krásné vzpomínky. 😏😊 #czechrepublic #vysokemyto #iglifecz #geocaching #geocachingczech #instamista #bridge #naturelover #winter #photography #fotimemobilem #petramares #moments
Chybí mi tyhle výhledy na zasněžený Rožnov. Zas bych se tam vrátila. A určitě bych si opět vybrala pobyt v @hotelhoralcz kde jsme měli parádní silvestr 😊 #roznovpodradhostem #beskydy #czechrepublic #iglifecz #naturelover #winter #river #nature #traveler #photography #instamista #petramares
Kaplička a okolí celých Pusteven bylo naprosto pohádkové, bohužel to co se stalo ke konci roku bych opravdu nikomu nepřála. Oslavila jsem silvestr a na Nový rok jsem jela domů. Vešla jsem do dveří a na schodech stál uplakaný táta s větou víš kdo umřel? Děda 😖😢. Rozbušilo se mi srdce a nemohla jsem tomu uvěřit.  uvědomila jsem si to pořádně až druhý den, kdy jsem dopoledne seděla u okna v pokoji a se slzami v očích jsem si připomínala všechny zážitky a vzpomínky s ním. Zítra zvládnout kremaci a pak už snad bude líp. Navždy bude v mém srdci a jsem mu naprosto vděčná za všechno co pro mě udělal, co mě naučil. Už je mu tam nahoře dobře a setkal se s babičkou.👼Mám tě moc ráda dědečku, nikdy na tebe nezapomenu. S láskou tvoje vnučka Péťa❤
#rip #foreverinmyheart #memories #czechrepublic #nature #naturelover #Pustevny #iglifecz #beskydy #photography #vsccamphotos #instamista #winter #love
Včera jsem si dala 12 km po Pustevnách. Chytli jsme pěknou sněhovou nadílku takže to vypadalo všechno opravdu nádherně bíle a já byla v ráji. Dneska zakončíme náš pobyt návštěvou skanzenu a oslavou silvestra 🎆 #pustevny #radhost #czechrepublic #naturelover #iglifecz #nature #mountains #czechgirl #dream #photography #instamista #vsccam