KEEP CALM & LOVE SHAKLEE 💕

KEEP CALM & LOVE SHAKLEE 💕 Follow

Your Most Wanted SID 😆
📲WHATSAPP TO ORDER : 014-540.9188
🚐COD : Marang/Gong Badak
📮POSTAGE EVERYDAY

http://ibubangga.blogspot.com/

235 Followers  738 Follow

Share Share Share

Assalamualaikum😁

Siapa anak baru 2, 3 orang dah mula rasa lenguh-lenguh badan atau sakit pinggang?

Kita geng!😆 Sebab dulu tak pantang betol-betol lepas bersalin. Tapi sekarang dah kurang sakit sebab memang amalkan OsteMatrix✅

Sumber kalsium terbaik! Siapa yang tak suka minum susu boleh try okay?👍 #ostematrix #sayamakansayajual #shakleeterengganu #shakleemarang
Apa itu nutriferon?? Nutriferon dicipta oleh pakar immunologi Jepun.
Ia diperbuat dari biji labu. Kaya dengan zinc untuk menguatkan ketahanan badan, sistem imuniti.

Ini penting kerana bila sistem imuniti lemah atau terkena jangkitan kuman dan virus, anak-anak akan demam, batuk dan selesema.

Ada sesetengah sampai terkena tonsillitis. Ada yang asma. Ada juga terkena jangkitan paru-paru.

Jadi untuk elakkan komplikasi dari batuk biasa sampai boleh jadi jangkitan paru-paru, kita kena kuatkan ketahanan badan anak-anak.

Nutriferon ni sangat membantu.

Sambil bagi ubat, mak mak selitkan nutriferon dalam setiap hari.

Kalau anak tak suka antibiotik atau ubat, jgn risau. Nutriferon ni sedap.

Diorang pasti suka.

Jom order untuk anak anda sekarang.
014-5409188
#nutriferonshaklee #shakleemarang #shakleeterengganu #ryg #wng lol
RICH YOUNG GROUP 💜

Group besar bisnes shaklee saya a.k.a support system. Semua bermula dengan zero to hero. Ada yang dah achieved rank tertinggi dalam bisnes shaklee, ada yang income ribu2, ada yang baru mula as SID. Yang penting niat, usaha,doa dan tawakal. Rezeki Allah tak pernah putus.

IF NOT NOW, WHEN??? Your Bisnes Partner,
Cikjang 014-5409188
#bisneswithryg #wng
RAHSIA PARUT HILANG CARA MURAH!! Anda tak perlu pergi laser!! Korang tau tak susahnya parut kita nak hilang?? Terutama parut jerawat batu yang dalam?? Ngeri kalau zoom rapat2!! Kalau nak laser, sediakan RM 3-4k.

Plus laser ni korang kena duduk rumah utk 1-2 minggu. Elakkan cahaya sebab kulit dibakar dgn laser.

Sakitlah org kata.

Ataupun nak cara murah untuk hilangkan parut?? Sekali beli tapi tahan 2-3 bulan pulak tu.

Ishk berbaloi sangat dah tu sampai 3 bulan.

Gabungan vitamin C dan ESP ni sangat hebat👍🏻
Saling bergantung.✅ Vitamin C aktifkan collagen dalam kulit untuk anjalkan kulit, pudarkan parut dan cerahkan kulit.✅ Selain tu vitamin C ada antioxidant yang bertindak sebagai awet muda.✅ Susu ESP pulak?? Kaya dgn protein yang membantu hasilkan sel kulit yang sangat cantik, cerah dan gebu. Jadi kulit lama tu diganti kulit baru.

Parut pun hilang.

So apa pilihan korang?? Cepatlah pm kalau nak cantik secara bajet ni.

Credit Master Cip😘
Love, cikjang
014-5409188
#esp #vitamin c #kulitcantik #parutjerawat #kulitglowing #shaklee #shakleeterengganu #shakleemarang #ryg #wng #tpt
Good Morning!😍
#quoteoftheday
RAHSIA KULIT MOIST DAN GEBU2 MACAM EMBUN DIPAGI HARI GITU... Korang nak tau tak ni?? Ke korang suka kulit kering, keras kejung?? Korang tau tak orang yang kulit kering ni akan lebih cepat tua dari orang yang kulit lembap.

Secara contoh ringkasnya, sel kulit yang mempunyai air akan lebih segar dan penuh berbanding sel kulit kurang air yang mengecut. Garisan halus pada kukit jadi ketara.

Rahsia kulit nampak lembap dan pink2 cerah adalah VITAMIN E.

Vitamin E diambil 1 biji sebelum tdo dan dibuat masker.

Amalkan setiap hari untuk kulit cerah!! Tak percaya?? Baik korang cuba dulu. Mesti terkejut sangat2.

Vitamin E adalah vitamin awet muda.✅ Ia bertindak melindungi sel dari radikal bebas yang merosakkan sel dalma tubuh, mengakibatkan penyakit dan juga mempercepatkan proses penuaan.✅ Vitamin E juga melembapkan kulit.✅ Ia boleh memudarkan parut.✅ Mencerahkan kulit✅

Plus melindungi kulit dari sinaran uv yang merbahaya.✅ Orang yang ada jerawat elok ambil vitamin E?? Boleh. Cuma selepas dah detox dan jerawat semua dah hilang.

Pada ketika masih ada jerawat, lebih baik buat masker untuk setelkan jerawat semua dahulu.

Credit to Master Cip😘
#vitamineshaklee #vitamine #shaklee #shakleeterengganu #shakleemarang #sayamakansayajual #kulitcantik #kulitglowing
Assalamualaikum~😀
Hari ni saya nak cerita sikit tentang kebaikan COLLAGEN POWDER SHAKLEE. .
Saya baru je try consume collagen shaklee ni, sebab jeles tengok kawan-kawan yang lain duk consume berkotak-kotak muka jadi flawless!😱 Paling best kesan seawal 2 minggu!

Saya jenis yang jimat-cermat sikit, so makan selang sehari. Sekotak ada 15 sachets. Baru start minggu ni, tunggu habis sekotak saya share testimoni diri sendiri okay?💆
.
🌼ANTI-PENUAAN
-mengurangkan liang pori-pori terbuka, kedutan dan garis halus .
🌼MENGHIDRATKAN
-melembapkan kulit .
🌼MENGANJALKAN
-menjadikan kulit lebih anjal,lembut dan tegang .
🌼MELICINKAN
-meningkatkan kelicinan kulit .
🌼MENYUBURKAN
-menggalakkan pertumbuhan rambut dan kuku yang sihat .
🌼MENCERAH
-mengurangkan pigmentasi, jerawat dan kulit tak sekata .
🌼MENEGANG
-membantu menegangkan dan menganjalkan payudara

Kalau berminat nak consume COLLAGEN POWDER SHAKLEE ni boleh terus whatsapp saya taw. Harga terbaik dan FREE consulatation😘

#collagen #collagenshaklee #sayamakansayajual #shaklee #shakleeterengganu #shakleemarang #ryg #wng #tpt #kulitcantik #kulitglowing
Selamat Pagi😁
Semoga ada rezeki untuk hari ini.Ameen~
#quoteoftheday
DO YOU KNOW?
#collagen #collagenshaklee #kulitcantik #kulitglowing #sayamakansayajual #ryg #wng #tpt #shaklee #shakleeterengganu #shakleemarang
SET KULIT CANTIK PALING BASIC
✅ESP
✅VITAMIN C

Antara kebaikan Vitamin C Shaklee : 👉 mengecutkan jerawat
👉 memudarkan parut
👉 memudarkan jeragat
👉 kulit lebih gebu

Antara kebaikan ESP shaklee: 🌼Menjadikan kulit muka cantik, halus, gebu dan berseri.
🌼Dapat membantu hilangkan parut jerawat.
🌼Memberi tenaga berpanjangan.
🌼Menjadikan badan semakin sihat dan kurang keletihan.
🌼Menganjalkan kulit.
🌼Memberi rasa kenyang yang lama-kurus

#sayamakansayajual #esp #vitaminc #shaklee #shakleeterengganu #shakleemarang #ryg #wng #tpt #kulitcantik #setkulitshaklee #misikulitcantik
Morning peeps!😘
#quoteoftheday
Selamat Malam😆

Benda wajib sebelum tidur👇
✅COLLAGEN
✅VITAMIN C

#sayamakansayajual #collagenshaklee #collagen #vitamincshaklee #vitaminc #shaklee #shakleeterengganu #shakleemarang #ryg #wng #tpt