latifah bee

latifah bee Follow

Nama : Latifah bee
Umur : 33 tahun
Alamat : Petaling Jaya
Anak : 4 orang
Pekerjaan : Menulis blog & jahit baju
Email : puanbeedotcom@gmail.com

http://puanbee.com/

2,061 Followers  1,203 Follow

Share Share Share

@musecandy  sorry tk sempat update gelang dah smpai sebelum ini .. selamat hari rayaaaa .. #gelangbatu
RM10.80 je beli dekat shopee .. jimat jimat .. @shopee_my ..
Baju raya syamim 2017
Allhamdulillah syukur kehadrat ilahi .
Panggil nama dia " minahhh " .. terus pusing tunjuk muka hokey . pandai nak selfie 
#minahsikucing
Buat kerja ..sambil nak join giveaway by @musecandy .. 😁 orang berjiwa seni memang suka gelang macam ni .. sep sep

#ramadhangiveawaybymuse #giveaway #jomjoin #musecandy
Doktor fauziah kata .. ekzema husna berpunca dari  sabun bukan makanan .. sbb kalau punca makanan dia akan naik di mulut dulu .. ni sabun yg paling perlu elakkn .. memang ada beli dettol masa mula2 badan dia naik merah2 sikit .. rasa besalah pula.

dah kena cucuk dan doktor sediakan semua sabun dan krim dia sendiri .. lepas 10 hari dtg balik .. Husna tak perlu pantang makan , katanya sbb una alah sabun dan bahan pewangi jd mcm perfume ke ..bedak ke .. pelembut kain tu ke .. camtu .. bedak dan pelembut kain lamaaaa dah tk pakai sebab dia la .. memang dah tau. Tapi mungkin una ada pakai perfume ke badan sikit naik merah pastu ibu bagi sabun dettol dan bedak ruam .. terus jadi teruk.

biasalah kan .. ibu larang dah jangan pakai apa2 kosmetik ibu ..dia pakai jugeee .. 😁 pengalaman.

#ekzema #husna #alahan
Daku yang tak sihat dan buat kerja teramat slowwwwwwwwww .. cepat lah sihat. tk leh makan skrg makan pun muntah ..tp perut tak jugak kempis .. jadi bila makan muntah badan pun tak larat .. rasa nak tidow jeee ..
Nama dia minah
check jap jumpa pakar kulit .. punya jauh dari rumah .. tu la mak cakap mandi rajin2 tk nak dengar .. 😂😂😂 apa pun tak apa .. be strong .. pengalaman hidup .. ibu ada 😘
dah beli tp tk bawak pen 😂😂
ermmm senyum .  walau pun .. #aidijumafans