Latifah Bee

Latifah Bee Follow

#bloggermama_malaysia #personal_blog
whatsapp : 011-32095406
πŸ’‹ 34 years old
πŸ’‹ 5 kids
πŸ’‹ blogger
πŸ’‹ tailor
πŸ’‹ online shop @bee_hashim_tailor

http://puanbee.com/

2,062 Followers  1,288 Follow

Share Share Share

Anak tukang jahit ..gitu lah .
Haiii geng . πŸ˜‰ 
Pernah cuba MMG Massage Gel tak ? 
Saya pertama kali cuba dan telah pun jatuh hati .. haa ruginyeee tak cuba masa mengandung itu hari.. sedap sungguh bau MMG Massage Gel ni.. sumpah tak tipu.. rasa mentol tu memang buatkan kita lupakan sementara rasa lenguh2 tu .. kemudian kita urut ... sedap je rasa .. dan lepas urut tidur lena.. ahahah .
partnet sebelah jeling je ..😍😘 so kalau nak beli dan cuba .. contact terus kak miah.. sy malas cakap banyak.. yang pasti tengok lah botol tu rupa tak cantik dah sebab pakai hari2 .. nak kena order lain lah ni nampak gayanya .. hubungi kak miah di : Rohamiah Yassin  http://www.wasap.my/+60182913343

review by http://puanbee.com .
#mmgmassageoil #sellermmg #minyakurut #berpantang #urut #selepasbesalin #review #puanbee #blogger #makmak #metime
ibu bebel.." kenapa la kakak buat senget , tak cantik la " . 
syamin datang sengetkan fon sambil kunyah chewing gum πŸ˜‚ lepas tu pergi main. 
sapa nak tengok sengetkan fon yaa πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
jangan duk muncung sangat 🀣
Timbang adam 4.7kg 
timbang ibu 91.1kg

pehe melimpah oiii .. tapi takpa lah demi seketui anak πŸ˜‰

#pehemelimpahtakpajanjihatisenangtakdengkikatorang
Ibu ambik la gambar abang dgn  adik.. okay .. senyum ..
kerepek cheese maksu
bebudak ni makan belangkas
Kalau takde sapa2 .. dia lah yg datang duduk di riba ... 😍

rambut tu dia potong sendiri depan.. nak hensem katanya 
#kids #nowdays #syamim #makmak
kenangan anak2 ..
cik su punye ..
nak siap dah ..sikit ja lagi.. adududu