Shahada Fauzi

Shahada Fauzi Follow

🧕Mom's of 3 angels
💄Dealer WD♡VH♡Peea♡Feeaz @ciksha_wd
🍫Agent Chocotainer @ciksha.chocotainer
🖱️Ladyboss @sf_design_lab
🖥️Lifestyle+Personal Blog

http://www.shahadafauzi.com/

686 Followers  318 Follow

Share Share Share

Alhamdulillah. Si encem Iman ummi dah 'kembali'. Dah mula makan balik macam biasa. 😍

Kalau tak sihat, apa pun dia takmau makan. Minum air je untuk isi perot. Seminggu tak sihat, seminggu la minum air je.

Ni tengok dia makan dengan selera, lega dah hati ummi.

#SiEncemIman #MySindromDownBoy #BoiprenUmmiBesprenAbah
Hari ni 3 budak ni kena pi KK. Cik Merah nak cucuk vaksin 18bulan. Si encem Iman timbang berat. Abang Adan sebab tangan dengan kaki dia naik bintik-bintik tetiba malam tadi.

#My3Stujes #MyHappyPills #KunciSyurgaUmmiAbah
Sebelum balik Ganu pi jumpa abah dulu sat. Setahun sekali baru dapat pi sini.

#20TahunDahAbahTakde #TakPernahTakRindu
Sambut birthday boys 3 orang ni tadi. June babies. Hihi.

Happy birthday Abang Adan, Paksu dan Muhammad. Semoga dirahmati Allah ketiga-tiga nya. 
#MyFamily
Iqbal melayan adik-adik. Takde upih nyoq, selendang pun boleh. 🤣

#AdikBeradikSusuan
Balik Penang memang tak sah kalau tak pekena Char Kuey Teow. Semalam paksu belanja makan Char Kuey Teow kat Angah Char Kuey Teow Penanti. Boleh tahan la.
Budak ni pantang ummi buka laptop nak siapkan kerja. Dia pun lajuuuu je la pi ngadap. 😌

#SiEncemIman #MySindromDownBoy #BoiprenUmmiBesprenAbah
Hari ni buat kuah sup soto pakai @rempahratusmaksiti. Sedap uiiii. Makan bertambah. 😅
Balik raya Penang ni CikSha usung 'si gajah' ni sekali. Balsam bawang putih yang sangat membantu bila rasa tak selesa hidung sebab duk dalam ekon kereta sepanjang perjalanan jauh nak balik Penang. Lepas mandi, sapu balsam ni kat hidung, dada dengan tapak kaki, legaaaa je rasa. Boleh bernafas dengan selesa lepas tu. Macam trademark dia tu #NafasSelesa. Kena sangat.

#ShahadaFauziDotCom #PersonalAndLifestyleBlogger #ProductReview #GajahBaringBalsamo #GajahBaring #BalsamBawangPutih #GarlicBalm
Si encem Iman yang tak sihat. Takmau dengan ummi. Nak dengan abah je. Anak abah betoi.

#SiEncemIman #MySindromDownBoy #BoiprenUmmiBesprenAbah
Kenal tak siapa ni? Haaaa, ni la pewaris legasi Mak Siti. Siapa Mak Siti tu? Mak Siti yang dimaksudkan adalah pengasas Kilang Rempah Mak Siti.
.
Pernah dengar kan rempah-rempah keluaran kilang Mak Siti? Rempah original tanpa bahan pengawet dan perasa tiruan. Ramai cakap rempah Mak Siti sedapppppp sangat. Rasa dia memang umpphhhh.
.
CikSha pun baru je berkenalan dan cuba @rempahratusmaksiti. Rasanya macam dah nak terjatuh cinta je ni. Kena selera anak tekak katakan. Hihi.
.
Korang pun boleh try jugak tau. CikSha kompom korang pun akan terpikat dengan rasa rempah-rempah keluaran Mak Siti ni. Masakan jadi lagi sedapppp. Try tau!
.
Love,
CikSha

#ShahadaFauziDotCom #PersonalAndLifestyleBlogger #ProductReview #AnakRempahMakSiti #MakSiti
Untung muka baby face ni. Boleh dapat duit raya lagi tau. Ekekeke. Padahal sebab ko tu tak kerja la CikSha sebenarnya. Perasan lebih muka baby face. 😝

Tenkiu kat maksu dengan kazen kesayangan. Semoga Allah sentiasa beri rezeki yang melimpah ruah tak putus-putus. Tak pernah gagal bagi duit raya kat iols setiap tahun. Sebab tu sayang lebih. Gittewwww. 😆