Shalimar Mohd Yusof

Shalimar Mohd Yusof Follow

🇲🇾 Blogger
#influencersperak
Collaboration/Paid Review/Gift
🤗emel: sakurasmy@gmail.com

https://www.youtube.com/channel/UC4vKOwvDVIUkrfmPpGOv_Hg

2,043 Followers  2,331 Follow

Share Share Share

Posted @withrepost • @kamaladli special for u guys! hanan akan cari nawal ke? 
#setelahterlafaznyaakad

HARAP MINGGU DEPAN HANAN GUNA OTAK+KASIH+SAYANG UNTUK BUAT KEPUTUSAN...
Assalamualaikum korang... Buat apa tu? Kita duk layan bebudak kat tapak pameran ni... Jauhi dadah yea dik... achik tak lalu dah tengok orang kena jatuh hukum..kena penjara..kena sebat.. tak sampai hati.. tapi tulahh.. salah sendiri..pilih jalan gelap... #antidadah #antidrug #pencegahandadahbermuladarirumah #cegahlebihbaik #jauhidadah #shalimaryusofdotcom #influencersperak
Posted @withrepost • @kamaladli malam ni penentu jalan cinta hanan dan nawal 😱
hanan akan pilih siapa? 
#setelahterlafaznyaakad

Haaa...tak sabar tunggu minggu depan wehh...
Macam mana tak bambam.. ada je rezeki makan... 😍😍😍
Pipi tu memang tak leh kata apa dah.. sama macam ibu dia.. ahahaa.. Adik Nur makan Mushroom Soup @selerakampung_bp ..
Macam biasa.... balik dari kampung mesti singgah sini makan... #adiknur #shalimaryusofdotcom #shalimaryusofmemories #sukamakan #makansedap #makanbestperak
Kucing Mak Saudara

Nama : Comel
Suka sebab macam ada misai tuu.. #catsofinstagram #cat #shalimaryusofdotcom #shalimaryusofmemories #cats_of_instagram #cats_of_world #likeforlikes
PANTAI BUKIT KELUANG BESUT TERENGGANU

Budak lama tak jumpa pantai.. lama tak main pasir.. hari ini curi masa kejap... #pantai #pantaitimur #shalimaryusofdotcom #shalimaryusofmemories #igers #anakterengganu #bloggerutara #bloggerperak #bloggerpantaitimur #bloggermalaysia #lifestyleblogger
🍞🍞Throwback ~ Selepas 2 kedai cari lunch.. Kedai pertama.. set biasa dah tak ada.. nak order itu tak ada..ini tak ada.. yang ada..menu biasa tapi mahal.. kedai kedua lauk pauk dah habis.. Akhirnya jejak jugak #subwayseriiskandar ambil set 🥙🥙CHESEE MELT🌯🌯 Promosi terhad sehingga 9 julai 2019

Buat penggemar chesee... Ayam Lembut dengan Sos Keju Jalapano 🥙Kombo Chesee Melt + 16oz minuman - RM 12.90 !

#subway
#subwaysandwich #subwaymalaysia #subwayseriiskandar #shalimaryusofdotcom #smyreview #foodieipoh #foodporn #igersperak #influencersperak #bloggerperak #bloggerutara #foodigers
Minggu lepas adalah minggu tak masuk dapur 😄😄.. kepala berputar memikirkan tempat makan mana nak terjah... Akhirnya memilih @hayyangarden_ipoh untuk menikmati Nasi Mandy.. Best ke sini? Nantilah cerita di www.shalimaryusof.com

#shalimaryusofdotcom #shalimaryusofdotcom #foodieipoh #ipohcityawesome #makanbestipoh #makanbestperak #nasiarab #nasiarabmandy #hayyangarden #influencersperak #bloggerperak #igersperak
Sambut raya sambil bekerja semalam... #OOTD baju raya tahun 2014 je..🤣🤣 .. bukan orang tahu pun kan...
PROGRAM PENYERAHAN MENTOR MENTEE & SAMBUTAN AIDILFITRI

Penghujung Syawal... diraikan bersama teman sekerja... #shalimaryusofdotcom #shalimaryusofmemories #aadk #antidrug #jauhidadah #fightagainstdrugs
Bertuah warga Manjung ! Boleh buat facial dan rawatan muka secara profesional bersama @mbhmedispa_manjung lepas ni.. Tadi ramai juga ya pelanggan dapatkan khidmat nasihat daripada mereka tentang kulit wajah.. Tempat pun senang nak jumpa.. antara AEON Manjung & Hospital Pantai Manjung.. #shalimaryusofdotcom #smyreview #facialmanjungperak #spamanjung #influencersperak #beauty #beautyblogger #lifestyleblogger #medispa #rawatankulit #kosmetik #rawatanrambut