YANMIE

YANMIE Follow

PARENTING, LIFESTYLE, FOOD, TRAVEL
🎥BLOGGER/INFLUENCER/ATKINNERS/YCLWFH
🔎Twitter/Google+/TikTok 👉 @yanmie
🏋 #misimengecil #atkinsdietyanmie

http://www.yanmieonline.com/

79,044 Followers  6,760 Follow

Share Share Share

Adik makan elok2 macam saya ni, jangan sepah tau 😄
Ada hati nak berlumba dengan ayah 🤣
Selamat jalan Alang. Semoga mendapat haji yang mabrur hehee. #littlehajj #littlehajj2018 #littlecaliphs #littlecaliphsbandarputeri
Simulasi Little Haj Little Caliphs. Semalam belajar lilit kain ihram dengan ayahnya, hahaha xkemas, last2 pagi ni ayahnya juga yang kena buat hehe. Enjoy Alang. Semoga mendapat haji yang mabrur (simulasi little hajj) #littlehajj #littlecaliphs #littlehajj2018
Breakfast, pulut durian/mangga/ikan masin. korang pilih yang mana 😄
Musang King & D24, Syukur Durian murah sekarang ni 😆
.
.
Musang king 1kg rm20
D24 1kg rm15
Santai Petang. Sejak2 ada basikal ni keje ngajak ibu je gi taman hahha. Layan jelahhh 😂
Event semalam, kasik can mak pak plak bergambar 🤣. Little Caliphs Annual Eid Celebration. Tahun terakhir alang bersama LC, 3 tahun kat LC. Tahun dpan alang darjah 1 yeay!!! 😄
Alhamdulillah back to track for healthy lifestyle 😄. #akhirnyakedaratjuga #syukurtimbulbalik #haha
Johny Johny
Yes Papa,
Eating sugar?
No Papa
Telling lies?
No Papa
Open your mouth
Ha! Ha! Ha!
.
.
Hahaha gerammm sangat dengan anak kawan ni. Pandai betul dia layan #tiktok 🤣
Ramai tanya kat mana kakak beli tudung saji comel baru ni. Kakak beli di Padang Besar Perlis. Comel pastu lalat pun tak masuk. Harga RM45 dapat kurang RM35 😁