YANMIE

YANMIE Follow

PARENTING, LIFESTYLE, FOOD, TRAVEL
🎥BLOGGER/INFLUENCER/ATKINNERS/YCLWFH
🔎Twitter/Google+/TikTok 👉 @yanmie
🏋 #misimengecil #atkinsdietyanmie

http://www.yanmieonline.com/

78,204 Followers  6,758 Follow

Share Share Share

Baru sempat up, lupa lah ada IG 🤣 #picnic #portdickson
Picnic PD 28/10/18 ❤️
Biras2, terasa macam kami yang adik beradik ni hehee #sayangsemua
Picnic PD 28/10/18
Bergambar adik beradik, Malu sangat kan nak pegang bahu, meh bini tolong hahaha 🤣
Hahaha tido pun boleh makan gula2 ye 🤣
Surprise Besday Encik Laki bulan 8 hari tu, nak delete Pic sayang pula. up sini lah, kenangan surprise besday yang hampir2 kantoi haha. Takpe kan bang up sini, tak tag pun kat ig ni 🤣
Fraser's Hill ❤️, lama dah bulan 3 hari tu hehe
Luv u anak, insyaALLAH bakal Ustaz ni hehee
Happy Birthday Angah, alang tu over ehhhh hahahaa. Makin hensem angah ni. Belajar rajin2, moga berjaya dunia akhirat, jadi anak soleh. ‎آمِيْن يَا رَبَّ العَالَمِيْنَ
Yeay!! 👏👏👏
Morning & Evening Walk. Total today 6.8KM / 752 Calorie Burn. Sian budak kecik tu penat kayuh basikal sampai demam 😥